LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 987 of 1130 FirstFirst ... 487 887 937 977 985 986 987 988 989 997 1037 1087 ... LastLast
Results 9,861 to 9,870 of 11292
Like Tree25Likes

Thread: True or False

  1. #9861
    Se Habla Español GCommander's Avatar
    Member #
    60521
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    California, USA
    Posts
    1,647
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Nope

    The next poster has trespassed on their neighbors backyard.


    I ain't adding anymore Brawl Friend Codes.



    My AllisBrawl profile

  2. Ads


  3. #9862
    Super Mοderator Fox's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    13102
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Net Slum
    Posts
    4,892
    Friends
    20
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2625-5585-1810-7837
    Yes

    Next poster enjoys Tropical Skittles
    (I just bought a box with 36 packs of them for $18)
    I live by Occam's Razor. Cliffnotes please.
    WiiChat Forum Moderator
    Need help with anything, PM me.
    Gamertag:Fox Feld
    Wii:Fox
    PSNID:Fox121488
    Pokemon gen4: I can swap my SECs to play but... chances are I already imported my pokes to gen 5 and honestly the loss of items is infuriating.
    White 2 FC: 3526 3286 9253



    I don't play your games.
    I play mine.


  4. #9863
    Se Habla Español GCommander's Avatar
    Member #
    60521
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    California, USA
    Posts
    1,647
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Nope
    I like Sour Skittles more.

    The next poster loves chocolate.


    I ain't adding anymore Brawl Friend Codes.



    My AllisBrawl profile

  5. #9864
    Dal
    Dal is offline
    The Seagulls Cry. Dal's Avatar
    Member #
    15957
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Left is right.
    Posts
    1,921
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8085-7630-2439-1842
    Eh. Kinda. Tralse.

    Next poster has been to the edge and back.

    ^Thanks Monsteroids^


  6. #9865
    @SoHugo17 FOLLOW ME? :) ZeLdA4LiFe's Avatar
    Member #
    1025
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Stanton, CA
    Posts
    1,475
    Friends
    22
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    nope

    next poster likes girls



    OHAI! I'm just an old dinosaur from 2006 seeing who's here

    The name is. . . Hugo

    Got a Nintendo 3DS? 2492-5132-0881


  7. #9866
    Se Habla Español GCommander's Avatar
    Member #
    60521
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    California, USA
    Posts
    1,647
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Yes!

    The next poster likes dudes.


    I ain't adding anymore Brawl Friend Codes.



    My AllisBrawl profile

  8. #9867
    @SoHugo17 FOLLOW ME? :) ZeLdA4LiFe's Avatar
    Member #
    1025
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Stanton, CA
    Posts
    1,475
    Friends
    22
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    lmao true

    next poster is bi-curious



    OHAI! I'm just an old dinosaur from 2006 seeing who's here

    The name is. . . Hugo

    Got a Nintendo 3DS? 2492-5132-0881


  9. #9868
    Se Habla Español GCommander's Avatar
    Member #
    60521
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    California, USA
    Posts
    1,647
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Quote Originally Posted by ZeLdA4LiFe View Post
    lmao true

    next poster is bi-curious
    Euww

    Not in a million years.

    The next poster likes birds.


    I ain't adding anymore Brawl Friend Codes.



    My AllisBrawl profile

  10. #9869
    @SoHugo17 FOLLOW ME? :) ZeLdA4LiFe's Avatar
    Member #
    1025
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Stanton, CA
    Posts
    1,475
    Friends
    22
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    ewww? :/

    true lol

    next poster likes crayons



    OHAI! I'm just an old dinosaur from 2006 seeing who's here

    The name is. . . Hugo

    Got a Nintendo 3DS? 2492-5132-0881


  11. #9870
    Se Habla Español GCommander's Avatar
    Member #
    60521
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    California, USA
    Posts
    1,647
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    They are ok

    Next poster hates getting sunburned.


    I ain't adding anymore Brawl Friend Codes.



    My AllisBrawl profile

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Similar Threads

  1. is it true
    By myspace in forum Nintendo DS
    Replies: 1
    Last Post: 06-17-2007, 06:00 PM
  2. True Brawl Predictions
    By Shoko in forum Nintendo Wii Gaming
    Replies: 0
    Last Post: 05-31-2007, 03:00 PM
  3. is it true DRUM HERO is coming out for wii??
    By wiitard101 in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 0
    Last Post: 05-16-2007, 12:54 PM
  4. Replies: 5
    Last Post: 05-04-2007, 09:14 PM
  5. The Microfone Is True
    By Arcadium in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 17
    Last Post: 08-19-2006, 12:20 AM

Search tags for this page

avatar legend of korra poster
,
can+wii+play dvds
,
can+you+play+dvds wii
,
connect+wii internet
,
does+wii+play dvds
,
king vboy@hotmii.com
,
kmich12
,

legend of korra poster

,
predictions: evil black one
,
smashboards
,

the legend of korra poster

,
www.wiichat.com 11639-true-false-page1070
Click on a term to search for related topics.