LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 3 of 33 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 ... LastLast
Results 21 to 30 of 325
Like Tree3Likes

Thread: whats the last thing you ate

  1. #21
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by lee.jarratt
    A cadburies chocolate easter egg
    omg if i eat one more of those im going to puke!

    i already feel my teeth about to fall out LMAO

  2. Ads

  3. #22
    No.1 Smurf Wii_Smurf's Avatar
    Member #
    6200
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Manchester
    Posts
    3,952
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Well I chewed on Chewing gum so that don't count...
    Ermmmm it was a strawberry sweet
    Last edited by Wii_Smurf; 04-10-2007 at 09:48 AM.



    No Longer Have A Wii


  4. #23
    Am I Losing Friends? +Maniacal=Maniac+'s Avatar
    Member #
    911
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    2,922
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    4516-7863-9846-6018
    Quote Originally Posted by Wii_Smurf
    Well I chewed on Chewing gun so that don't count...
    Ermmmm it was a strawberry sweet

    You Chewed On a Gun?

    The Loose Cannon'll Get You For That One!

    Meh


  5. #24
    WiiChat Member ilikecookies's Avatar
    Member #
    18297
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    B.C.
    Posts
    1,175
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3054-3489-6043-9855
    KD with chicken


    xbox live: Dun Worry It K


  6. #25
    A li'l bit different Squall7's Avatar
    Member #
    89
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cornwall, UK
    Posts
    1,743
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8420-0141-9022-6948
    Quote Originally Posted by +Maniacal=Maniac+
    You Chewed On a Gun?

    The Loose Cannon'll Get You For That One!
    Reminds me of a time when my girlfriend mis-read a label for a strawberry Rifle. Turned out to be Strawberry Trifle. Hmm, there should be a thread about food mistaken for weapons...


    Mail me if you want to add me on either the Wii or the 360.


  7. #26
    I am a girl, deal w/ it. kitkat_bar's Avatar
    Member #
    10950
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Westminster
    Posts
    259
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2709-7937-9905-7391
    Carl's Junior at my campus.

    Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.


  8. #27
    Bringer of BOTTOM!! DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    18,882
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    A apple
    Im still hungry


    You new? See this!
    W
    ii U FAQ

    Spoiler Alert!

    @D_Bloke - My inane prattle


  9. #28
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by Wii_Smurf
    Well I chewed on Chewing gun so that don't count...
    Ermmmm it was a strawberry sweet
    strawberry flavored guns.....hmm mine usually taste like lead LMAO i wonder where i am buying my ammo from

    Quote Originally Posted by +Maniacal=Maniac+
    You Chewed On a Gun?

    The Loose Cannon'll Get You For That One!
    trust me this is going down in the books for a long time!

    Quote Originally Posted by Squall7
    Reminds me of a time when my girlfriend mis-read a label for a strawberry Rifle. Turned out to be Strawberry Trifle. Hmm, there should be a thread about food mistaken for weapons...
    lmfao yes there should be!

    ive done something like that too where i asked where the bullet was when i was trying to say bathroom. guy at the resteraunt probably thought i was like a killer or something that id come out of the bathroom with guns or something LMAO! true story.

  10. #29
    The Cake is a Lie Oceanic's Avatar
    Member #
    12035
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    742
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    I'm eating Weetbix right now! With brown sugar on top
    Mmmmmmmmmmmmmmmmm, I love breakfast!

    This is not a Play-Asia affiliate link - http://www.play-asia.com/SOap-23-83-aecb-49-en.html

  11. #30
    Slowly drifting away zeon9881's Avatar
    Member #
    7341
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    My PSN is zein9881
    Posts
    1,426
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7428-8550-5786-2492
    KABAEB!!!!!!!!!!!with milk ( a mans gotta eat)


    Quote by: Danny_c from Ps3forums

    no thanks. i could not care less about home. its a very neat idea, but i didnt buy a video game system to enter a "virtual" world.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

kedjury

,

lol so true quotes

,
lolsotrue quotes
,
sasuke sd
,
sketch turner nintendo power glove
,
wiichat trololol
Click on a term to search for related topics.