LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 216 of 2051 FirstFirst ... 116 166 206 214 215 216 217 218 226 266 316 716 1216 ... LastLast
Results 2,151 to 2,160 of 20509
Like Tree51Likes

Thread: Countdown From A Million

  1. #2151
    Kai
    Kai is offline
    WiiChat Member Kai's Avatar
    Member #
    28299
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Washington
    Posts
    296
    Friends
    9
    Wii Friend Code: $post[field5]
    998,864
    Nintendo Network ID: Drayen
    Playing:
    Assassin's Creed 3, COD BO2
    MH3U
    Add me

  2. #2152
    Timmy!! South Park's Avatar
    Member #
    39945
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Earth
    Posts
    190
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Pikachu get pwned by fat boy!



    998863
    Shnarf!! Shnarf!! Timmy!!!

  3. #2153
    CU Guild For Life! :DDD WiiWouldLike2Play's Avatar
    Member #
    8574
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Clearwater, Florida
    Posts
    2,116
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2881-3576-4343-5770
    Quote Originally Posted by Pikachu256
    Steph Calling Me a Meanie? Watch Tomorrow You're going to own me in CS and you're gonna say Boom Headshot! PWNED! OWNED NOOB!

    *Cries* =[ Lol Jk Calling Me A Meanie..... lol

    998,865
    LMAO, yeah.. You're gonna own me. I haven't been playing, and I sucked even if I played. DE_DUST2 MAP, OKAY?! (:

    998,862

    _December 19th, o8`_
    My amazing Games
    CounterStrike || Left 4 Dead || World of Warcraft: Lich King.
    Steam ID: APPLExCHiCk
    Wanna play CounterStrike/Left4Dead? Hit me up (:
    WoW - Realm/Vashj || Character/Zaduka || Horde, ftw!
    Status - O_o Just got back guys. Nice to see you all again!


  4. #2154
    Kai
    Kai is offline
    WiiChat Member Kai's Avatar
    Member #
    28299
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Washington
    Posts
    296
    Friends
    9
    Wii Friend Code: $post[field5]
    998,861
    Nintendo Network ID: Drayen
    Playing:
    Assassin's Creed 3, COD BO2
    MH3U
    Add me

  5. #2155
    KryKidd Pikachu256's Avatar
    Member #
    28122
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Avondale, Arizona
    Posts
    788
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Aw Dust? K lol Glitches/Hacks Allowed?
    Lol....I know things ok?! Stop looking at me weirdly! Lol
    Spoiler Alert!


    Don't Yell At Me When I Get Headshots For 10 Rounds Straight....

    998,860

    G2G I'll Be On My PsP
    KryKidd


  6. #2156
    Kai
    Kai is offline
    WiiChat Member Kai's Avatar
    Member #
    28299
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Washington
    Posts
    296
    Friends
    9
    Wii Friend Code: $post[field5]
    998,859

    what game you guys talking about?
    Nintendo Network ID: Drayen
    Playing:
    Assassin's Creed 3, COD BO2
    MH3U
    Add me

  7. #2157
    CU Guild For Life! :DDD WiiWouldLike2Play's Avatar
    Member #
    8574
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Clearwater, Florida
    Posts
    2,116
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2881-3576-4343-5770
    COUNTERSTRIKE! xD

    998,858

    _December 19th, o8`_
    My amazing Games
    CounterStrike || Left 4 Dead || World of Warcraft: Lich King.
    Steam ID: APPLExCHiCk
    Wanna play CounterStrike/Left4Dead? Hit me up (:
    WoW - Realm/Vashj || Character/Zaduka || Horde, ftw!
    Status - O_o Just got back guys. Nice to see you all again!


  8. #2158
    KryKidd Pikachu256's Avatar
    Member #
    28122
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Avondale, Arizona
    Posts
    788
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Counter Strike 1.6
    998857
    KryKidd


  9. #2159
    Kai
    Kai is offline
    WiiChat Member Kai's Avatar
    Member #
    28299
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Washington
    Posts
    296
    Friends
    9
    Wii Friend Code: $post[field5]
    acording to my calculations(how nerdy) we should be on # 998 743
    Nintendo Network ID: Drayen
    Playing:
    Assassin's Creed 3, COD BO2
    MH3U
    Add me

  10. #2160
    CU Guild For Life! :DDD WiiWouldLike2Play's Avatar
    Member #
    8574
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Clearwater, Florida
    Posts
    2,116
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2881-3576-4343-5770
    Actually, you are wrong. We should be on..
    997,743

    _December 19th, o8`_
    My amazing Games
    CounterStrike || Left 4 Dead || World of Warcraft: Lich King.
    Steam ID: APPLExCHiCk
    Wanna play CounterStrike/Left4Dead? Hit me up (:
    WoW - Realm/Vashj || Character/Zaduka || Horde, ftw!
    Status - O_o Just got back guys. Nice to see you all again!


Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

can the wii play dvds
,

can wii play dvds

,
can+wii+play dvds
,
countdown million
,

error code 103-1401

,

wii error code 10939

,
wii u 103-1401
,
wii u error 103-1401
,

wii u error code 103-1103

,

wii u error code 103-1401

,

wiiu error code 103-1401

,
???? ???
Click on a term to search for related topics.