LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    WiiChat Member putnitonya's Avatar
    Member #
    80979
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    USA
    Posts
    12
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]

    Wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TO all you Ghost wearing little fag f u k ers....damnit....everytime I move theres a damn camping ghost, with motion sensor sitting there waiting for a victim to come by.....GET UP AND MOVE you sob.....take that damn ghost blanket off, drop those nuts and play..............fffuuuukkkkkkkk

    Oh and dont get me started on people who just camp....awwwww shit....

  2. #2
    Sound Whore Shoot2Kyll's Avatar
    Member #
    77539
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    289
    Friends
    14
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    It's a game, when they get you they aren't gonna move, go back and kill them. After they are dead stand over their body and press the crouch button repeatedly

    Friend Codes
    BO:4416-0216-6199
    Check out my youtube channel:http://www.youtube.com/user/Shppt2kyll?feature=mhum

    Check out codwiiTV: http://www.youtube.com/user/codwiiTV


  3. #3
    Loading..... lazy jack's Avatar
    Member #
    64722
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    wiistreet
    Posts
    1,421
    Friends
    78
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5764-3657-1520-1551
    1. stop b******.
    2. knife them in the effing face!


    Sig By Dprinny
    Bow down, b!tch!

  4. #4
    WiiChat Member putnitonya's Avatar
    Member #
    80979
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    USA
    Posts
    12
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    first I know its a game, and second I DO come back and get that ass, but sometimes it takes 3-4 lifes. frustrating

    Oh they get knived.

    BTW I love to B****

  5. #5
    Sound Whore Shoot2Kyll's Avatar
    Member #
    77539
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    289
    Friends
    14
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    Or if they keep getting you, take a different route and just let them sit there so they don't keep getting kills and they'll actually get up and move.

    Friend Codes
    BO:4416-0216-6199
    Check out my youtube channel:http://www.youtube.com/user/Shppt2kyll?feature=mhum

    Check out codwiiTV: http://www.youtube.com/user/codwiiTV


  6. #6
    ~graceful assassin~ hybrid -x1's Avatar
    Member #
    75824
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Shooting Star Suimmit
    Posts
    822
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1000-2000-3000-4000
    I know how you feel bro.
    Only difference is it doesn't take me 3-4 just to kill em once.

    As much as I would love to rage on about this at the moment I'm to overly pissed with psn STILL down and apparently SOE [sony] GOT HACKED AGAIN!




    "Rather feel like shit than be full of shit"
    ~Former DU Mod && currently part of the Daily Poll Team~
    NNID: hybrid_x1


  7. #7
    WiiChat Member putnitonya's Avatar
    Member #
    80979
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    USA
    Posts
    12
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by hybrid -x1 View Post
    I know how you feel bro.
    Only difference is it doesn't take me 3-4 just to kill em once.

    As much as I would love to rage on about this at the moment I'm to overly pissed with psn STILL down and apparently SOE [sony] GOT HACKED AGAIN!
    Oh no, please rage!

  8. #8
    ~graceful assassin~ hybrid -x1's Avatar
    Member #
    75824
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Shooting Star Suimmit
    Posts
    822
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1000-2000-3000-4000
    ok you want rage? Alright you got Yeah I disklike those little punk asses using ****ing ghost on EVERYTHING

    that perk along with Ninja should be perks only used when you have a sniper equiped!
    You know why? Because it encourages those little ****in noobs to CAMP the shit out of the game.

    Most of the time ppl with ghost/ninja have a wep with a suppressor
    you know what I think? they need to remove that stupid silencer bullshit because this isn't ****in GoldenEye 007 to be doing this shit.

    Anyway my rant/rage is now concluded and that made me feel better after still being pissed about PSN still being down.




    "Rather feel like shit than be full of shit"
    ~Former DU Mod && currently part of the Daily Poll Team~
    NNID: hybrid_x1


  9. #9
    WiiChat Member putnitonya's Avatar
    Member #
    80979
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    USA
    Posts
    12
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    wooohooo great post!!

  10. #10
    WiiChat Member a_cpfc_fan's Avatar
    Member #
    72666
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Surrey, England
    Posts
    196
    Friends
    11
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Quote Originally Posted by hybrid -x1 View Post
    ok you want rage? Alright you got Yeah I disklike those little punk asses using ****ing ghost on EVERYTHING

    that perk along with Ninja should be perks only used when you have a sniper equiped!
    You know why? Because it encourages those little ****in noobs to CAMP the shit out of the game.

    Most of the time ppl with ghost/ninja have a wep with a suppressor
    you know what I think? they need to remove that stupid silencer bullshit because this isn't ****in GoldenEye 007 to be doing this shit.

    Anyway my rant/rage is now concluded and that made me feel better after still being pissed about PSN still being down.
    Whats wrong with ninja? Surely if you're camping in a corner, ninja (great perk) is uneffective as you're not moving! If you are trying to be stealthy, I don't see a problem with that, as I like to rush with ninja. Ghost is a terrible perk however.
    Join our clan!: http://kambuiswarriors.webs.com/

    No I do NOT have Modern Warfare Reflex, please stop asking me if I do. Thank you.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

wii u wtf

,

wtf nintendo wii u

Click on a term to search for related topics.