LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 2 of 23 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 11 to 20 of 221
  1. #11
    ...it gonna be zoppity tarheelsuperman's Avatar
    Member #
    7016
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Tarheel State
    Posts
    524
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by ssbb_lover
    Question, does this only apply to movies appearing in theaters or even new movies that come on "Cartoon Network" for example?
    My intent was for this to be movies released in theaters in 2007. There are so many good movies this year that I thought everyone would be able to find something of interest.

    If you really want to do cartoons you could go with the Simpson's movie, but of course Ghost Rider is an excellent choice.

    Quote Originally Posted by demonflair
    Here's my entry:



    Comments please
    I like the background and the colors but the face of the render looks a bit grainy IMO. Still a good entry.

    Who is that and what movie? I'm sure i'll be like oh yeah when you tell me but I've been trying to figure out who it is and it is driving me nuts.
    Last edited by tarheelsuperman; 06-11-2007 at 04:02 PM.


  2. #12
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256

    well theres mine, cant wait for it to come out lol

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


  3. #13
    Slowly returning.. <_< demonflair's Avatar
    Member #
    16268
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Portugal, Portimão
    Posts
    2,513
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2967-1215-6372-5681
    Quote Originally Posted by tarheelsuperman
    I like the background and the colors but the face of the render looks a bit grainy IMO. Still a good entry.

    Who is that and what movie? I'm sure i'll be like oh yeah when you tell me but I've been trying to figure out who it is and it is driving me nuts.
    Version 2:



    Is it better in that way??

    And she is Milla Jovovich from Resident Evil: Extinction

    Here's a pic of her:



    She is so hot

  4. #14
    WiiChat Member KCBlack's Avatar
    Member #
    3851
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    486
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    My entry:


    MOH:H2 Persona: KCBlack
    If anyone wants to play (total nub btw lol), just IM me and we can set something up.


  5. #15
    Senior Member Stranger's Avatar
    Member #
    17604
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    856
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by KCBlack
    My entry:

    It looks great.



    .....I have a feeling were going to get tons of transformers sigs.

  6. #16
    AKA:Skarecrow mr_resi's Avatar
    Member #
    10336
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Stuck in the Magical Soda Machine
    Posts
    1,041
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1491-5330-6997-9229
    JESUS!! When are you guys going to mak the topic eddie! I mean that be so cool you could make like eddie murphy things!/ Eddie(iron maiden) things

    KEEP CALM AND CARRY ON.


  7. #17
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256
    Quote Originally Posted by mr_resi
    JESUS!! When are you guys going to mak the topic eddie! I mean that be so cool you could make like eddie murphy things!/ Eddie(iron maiden) things
    i agree lol, i love maiden, i used to have a cat called eddie (after the maiden mascot lol)

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


  8. #18
    Bleach & Heroes fan. Byuakuya's Avatar
    Member #
    13437
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Soul Society
    Posts
    6,251
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Guys, a simple question: Can we only choose movies which have been released in either 2007 or going to be released?

    The key to immortality is first living a life
    worth remembering. - Bruce Lee


    PSN ID: Byuakuya


  9. #19
    Slowly returning.. <_< demonflair's Avatar
    Member #
    16268
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Portugal, Portimão
    Posts
    2,513
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2967-1215-6372-5681
    Quote Originally Posted by Byuakuya
    Guys, a simple question: Can we only choose movies which have been released in either 2007 or going to be released?
    If the movie was released in this year, I see no problem with that. The topic is Movies of 2007, so you can choose a movie that was release in January, for example.

    Which movie do you intend to apply in your sig??

  10. #20
    Bleach & Heroes fan. Byuakuya's Avatar
    Member #
    13437
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Soul Society
    Posts
    6,251
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by demonflair
    If the movie was released in this year, I see no problem with that. The topic is Movies of 2007, so you can choose a movie that was release in January, for example.

    Which movie do you intend to apply in your sig??
    I had House of Flying Daggers in mind (one of favourites), but then I realised that it was a film which was released in 2004.

    The key to immortality is first living a life
    worth remembering. - Bruce Lee


    PSN ID: Byuakuya


Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts