LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 7 of 8 FirstFirst ... 5 6 7 8 LastLast
Results 61 to 70 of 72

Thread: SOTW #10 Voting

  1. #61
    Bleach & Heroes fan. Byuakuya's Avatar
    Member #
    13437
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Soul Society
    Posts
    6,251
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by ssbb_lover
    Wow, your avvy and sig style reminds me A LOT of Byuakuya...
    Thats because she is my sister.

    The key to immortality is first living a life
    worth remembering. - Bruce Lee


    PSN ID: Byuakuya


  2. Ads


  3. #62
    WiiChat Member Celestial's Avatar
    Member #
    16628
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    London, England
    Posts
    1,396
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3049-9371-2306-9680
    lol, your sister is pretty cool then, she gave me a vote AND she likes Final Fantasy..

    360 GT: LostCelestial
    PSN ID: AerialSpirit

  4. #63
    ...it gonna be zoppity tarheelsuperman's Avatar
    Member #
    7016
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Tarheel State
    Posts
    524
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Spaggy
    Tarheelsuperman, that is extreme. The best damn thing I've ever seen. It deserves to pulverise the others, seriously.. One question: How did you do the on-screen MKDS scenes? Did you take a screenshot and use the perspective tool? And add shadow?
    Thanks! Yeah I took some screens from some site I don't remember probably IGN. Then used the perspective tool to get them to fit in with my DS design. I then gave the top screen an inner glow on black to give it a bit of a glassy feel. I then added a feathered softlight white layer on the top screen to give it the glow.

    I didn't do as much with the bottom screen due to the fact that it is not as bright as the top screen on a real DS. I think I did a black color overlay on it and lowered the opacity to give it the duller look.

    I'm glad you like it.

  5. #64
    WiiChat Member Yunaleska's Avatar
    Member #
    14932
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    105
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Celestial, I really like your sig, especially the effects in the background, which make it ‘fantasy’ like. Nice one.
    Last edited by Yunaleska; 06-28-2007 at 02:19 AM.

    Chinese Proverb:
    "To believe in one's dreams is to spend all of one's life asleep"


  6. #65
    Pogeymanz! Spaggy's Avatar
    Member #
    22461
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    35
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8486-6538-2896-3991
    Quote Originally Posted by tarheelsuperman
    Thanks!
    No problem


    Quote Originally Posted by tarheelsuperman
    I then gave the top screen an inner glow on black to give it a bit of a glassy feel.
    I got everything except that. An inner glow on black?


    Mario Strikers: Charged FC: 262101 288049


  7. #66
    WiiChat Member Celestial's Avatar
    Member #
    16628
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    London, England
    Posts
    1,396
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3049-9371-2306-9680
    Quote Originally Posted by Yunaleska
    Celestial, I really like your sig, especially the effects in the background, which make it ‘fantasy’ like. Nice one.
    lol thanks, Gymdawg made it for a SOTW.. and then I asked if I could have it

    I really wanna know where he got the heart at the bottom from

    360 GT: LostCelestial
    PSN ID: AerialSpirit

  8. #67
    ~I Spy Hypocricy~ Gymdawg's Avatar
    Member #
    2683
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Her arms
    Posts
    1,279
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5981-2669-3238-7379
    Quote Originally Posted by Celestial
    Quote Originally Posted by Yunaleska
    Celestial, I really like your sig, especially the effects in the background, which make it ‘fantasy’ like. Nice one.
    lol thanks, Gymdawg made it for a SOTW.. and then I asked if I could have it

    I really wanna know where he got the heart at the bottom from
    Thanks, I'm glad you both like it. The heart was, and still is, I suppose, part of a brush pack.
    ~Well, it's been the ruin of many a poor boy and God, I know I'm one ~

  9. #68
    WiiChat Member KCBlack's Avatar
    Member #
    3851
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    486
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    God, tarheel is owning. I was wondering why until I found out that he made the DS. XP Kickass work. Honestly man. I could never do it.


    MOH:H2 Persona: KCBlack
    If anyone wants to play (total nub btw lol), just IM me and we can set something up.


  10. #69
    WiiChat Member Yunaleska's Avatar
    Member #
    14932
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    105
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    tarheelsuperman's DS is like wow! Top quality .

    Chinese Proverb:
    "To believe in one's dreams is to spend all of one's life asleep"


  11. #70
    ...it gonna be zoppity tarheelsuperman's Avatar
    Member #
    7016
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Tarheel State
    Posts
    524
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Spaggy
    I got everything except that. An inner glow on black?
    yeah...On the top screen shot...I applied an inner glow layer style (little circle with an "f" at the bottom of the layers panel) and changed that inner glow color to black and then tweaked the settings for the inner glow a bit to get the look I was after.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts