LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 31 to 38 of 38
  1. #31
    Banned Battles's Avatar
    Member #
    21018
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    G-town, Tennessee
    Posts
    1,153
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8913-3076-5932-5312
    lol....yeah....or

    Gary Jules-mad world

    The clash-london calling

    eh..

    augusta=boston...

    Daschboard confesiol-stolen

  2. Ads


  3. #32
    Definately something. Star Striker's Avatar
    Member #
    25899
    Join Date
    May 2007
    Location
    Newry, Co. Down
    Posts
    864
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    London Calling is an awesome track!

    Played nearly every week on Russell Brand's BBC Radio 2 show.

    Stevie


    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    omg
    i hate my life......
    if its not a vowel....its a consonant


  4. #33
    Banned Battles's Avatar
    Member #
    21018
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    G-town, Tennessee
    Posts
    1,153
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8913-3076-5932-5312
    lol..

    The Beatles

  5. #34
    WiiChat Member Projection's Avatar
    Member #
    23178
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bedford, England
    Posts
    238
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2857-0920-1773-7331
    My main three songs that I listen to are all by Nelly Furtado:
    Try - Folklore
    Afraid - Loose
    Wait for you - Loose

  6. #35
    That Canucks Fan Syntax's Avatar
    Member #
    10388
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    5,358
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0001
    Stone Sour: Silly World
    Nickelback: Rockstar
    Nickelback: Photograph
    Fort Minor: Remember The Name
    Eminem: Sing For The Moment
    Rage Against The Machine: Know Your Enemy
    Twisted Sisters: Joker And The Thief
    Metallica: Fade To Black

  7. #36
    I GOT A JAR OF DIRT. surfinrach90's Avatar
    Member #
    10310
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    4,480
    Friends
    7
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Been listening too 'Teenagers' by My Chemical Romance a lot recently.. hence the sig =]

    So they don't ACTUALLY scare the shit out of me.. it's just a song

  8. #37
    WiiChat Member the_goon's Avatar
    Member #
    23887
    Join Date
    May 2007
    Posts
    24
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    hmmmmmmmm, i may have to get back to you on that one
    i smashed my wii, so i wont be on wiichat no more

  9. #38
    Super Ninjarator Foxy's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    20731
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    6,700
    Friends
    22
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3881-9484-9041-5848
    Quote Originally Posted by surfinrach90
    Been listening too 'Teenagers' by My Chemical Romance a lot recently.. hence the sig =]

    So they don't ACTUALLY scare the shit out of me.. it's just a song

    Yes it's true.

    Rach actluy really love's teenager's, exspecialy a certain one on this forum, Don't you rach

    Meh, my chemical rmoance have become unbeleiveably popular sicne the black parade. . .

+ Reply to Thread
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

international statment song nintendo

Click on a term to search for related topics.