LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10

Thread: help!

  1. #1
    WiiChat Member myg0t owned's Avatar
    Member #
    10828
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    11
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]

    help!

    u know when u need to hit the wind things with ur boomerang to open the gate.wat order do u go in cuz its not working for me

  2. Ads


  3. #2
    Junior Member pimpnhippo's Avatar
    Member #
    5965
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Orrville, Ohio
    Posts
    2
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    if you're talking about that one set that had 4 pillars in the first dungeon, look on the floor for a Z type pattern and target them in that order

  4. #3
    WiiChat Member Kai193's Avatar
    Member #
    10022
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    187
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by myg0t owned
    u know when u need to hit the wind things with ur boomerang to open the gate.wat order do u go in cuz its not working for me
    on the floor there is a z or s type shape and you have to hit them in that order starting from the top.
    good luck
    YOU GOT SERVED BIG TIME!
    check out my forum at http://kai193.forumco.com/default.asp

  5. #4
    Ptowwnaagee! PtonJalken's Avatar
    Member #
    9842
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Canada
    Posts
    1,059
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7740-5070-1158-5119
    hehe i did it randomly until it worked.
    Wii on 25/12/06 - Ps3 on 10/07/07

    PSWii Owner
    Brawl: 1976-9887-4438 Bowser Player

  6. #5
    WiiChat Member myg0t owned's Avatar
    Member #
    10828
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    11
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Kai193
    on the floor there is a z or s type shape and you have to hit them in that order starting from the top.
    good luck





    im doing it in that order and its not working! plz help

  7. #6
    WiiChat Member ERIK's Avatar
    Member #
    11100
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    29
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    lock on to all of them at once with z button do not do it separately

  8. #7
    WiiChat Member Kai193's Avatar
    Member #
    10022
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    187
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by myg0t owned
    im doing it in that order and its not working! plz help
    yeah are you locking onto them all or doing it separetly?
    YOU GOT SERVED BIG TIME!
    check out my forum at http://kai193.forumco.com/default.asp

  9. #8
    Hell has rissen!! Hellbringer's Avatar
    Member #
    11233
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    7
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    it took me a while till my mate told me to look at the floor lol

  10. #9
    WiiChat Member myg0t owned's Avatar
    Member #
    10828
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    11
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    thx! i was doing them seperately! thx so much!

  11. #10
    God of Wii [TITAN]'s Avatar
    Member #
    10597
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Philidelphia
    Posts
    39
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    hyrule castle? in that case there is a pattern of a triforce in front of the actual gate...look aT THAT...

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts