LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Need Help

  1. #1
    WiiChat Member WiiPlaya's Avatar
    Member #
    11357
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Vancouver, BC, Canada
    Posts
    115
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3415-0647-7515-5310

    Need Help

    i just got the game zelda TP and i was reallly getting into the game when, i was looking for the kid (that got kidnapped by the monkey) and a bird came and told me to buy something...then the screen zoomed in and now its frozen...well the characters r still moving but i cant see my wiimote on the screen. it says i cant skip...and thats the only button that does n e thing...can n e 1 help? or do i gotta restart??

    thx

  2. #2
    Midget Enthusiast Butzy411's Avatar
    Member #
    7056
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Wisconsin, USA
    Posts
    83
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7525-0319-5848-6620
    your probably gonna have to restart. Wanna be my friend?
    I love the Wii more than I love taffy, and I'm a man who enjoys his taffy. Mmmm.

    Yippii! Got my Wii. 12/17/06. Hellz Yeah.

    MSC Code= 472554 249763

  3. #3
    WiiChat Member GamerPro23's Avatar
    Member #
    11484
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    5
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by WiiPlaya
    i just got the game zelda TP and i was reallly getting into the game when, i was looking for the kid (that got kidnapped by the monkey) and a bird came and told me to buy something...then the screen zoomed in and now its frozen...well the characters r still moving but i cant see my wiimote on the screen. it says i cant skip...and thats the only button that does n e thing...can n e 1 help? or do i gotta restart??

    thx
    Hmm... Have you tried pressing the C button? Maybe it was just a glitch or possibly your CD is scratched and it froze. I'm sorry. I'm not much help...

  4. #4
    current user title Redman's Avatar
    Member #
    8002
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Australia
    Posts
    93
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0846-5136-3998-8816
    theres nothing you can do but restart your wii

  5. #5
    WiiChat Member WiiPlaya's Avatar
    Member #
    11357
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Vancouver, BC, Canada
    Posts
    115
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3415-0647-7515-5310
    Quote Originally Posted by GamerPro23
    Hmm... Have you tried pressing the C button? Maybe it was just a glitch or possibly your CD is scratched and it froze. I'm sorry. I'm not much help...

    ive tried pressing evry button there is...and i just opened the game and put it in...ITS BRAND NEW so i dont think its dirty or scratched

  6. #6
    WiiChat Member GamerPro23's Avatar
    Member #
    11484
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    5
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by WiiPlaya
    ive tried pressing evry button there is...and i just opened the game and put it in...ITS BRAND NEW so i dont think its dirty or scratched
    Aww... I'm sorry. I guess you will just have to start over. Hopefully you saved lately.

  7. #7
    Extreme Gamer Lethal's Avatar
    Member #
    3534
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Missouri
    Posts
    451
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    4683-8466-6765-2704
    Quote Originally Posted by Butzy411
    your probably gonna have to restart. Wanna be my friend?
    LMAO! That sounds so pathetic

    Are your batteries dead?

  8. #8
    High Magus Nintendocam's Avatar
    Member #
    6459
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Not Cananada
    Posts
    1,309
    Friends
    3
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6306-7907-9161-5635
    How many friends do you have?!

  9. #9
    Midget Enthusiast Butzy411's Avatar
    Member #
    7056
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Wisconsin, USA
    Posts
    83
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7525-0319-5848-6620
    how many friends do I have?
    I love the Wii more than I love taffy, and I'm a man who enjoys his taffy. Mmmm.

    Yippii! Got my Wii. 12/17/06. Hellz Yeah.

    MSC Code= 472554 249763

  10. #10
    Midget Enthusiast Butzy411's Avatar
    Member #
    7056
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Wisconsin, USA
    Posts
    83
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7525-0319-5848-6620
    Quote Originally Posted by Lethal
    LMAO! That sounds so pathetic
    Lol i agree.
    I love the Wii more than I love taffy, and I'm a man who enjoys his taffy. Mmmm.

    Yippii! Got my Wii. 12/17/06. Hellz Yeah.

    MSC Code= 472554 249763

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

gamerpro23

Click on a term to search for related topics.