LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 18
  1. #1
    WiiChat Member twilight_princess's Avatar
    Member #
    1087
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]

    Song about the Wii

    Ok, as you can see I'm a little bored, so I want to share with you all a song I wrote about the sexy console, Nintendo Wii.

    Everybody, don't you want a Nintendo Wii?
    Everybody, Zelda Twilight Princess is for you and me
    Wii, we want a Wii! We want a Wii, oh yeah

    Nintendo hurry up and tell us
    When it comes to the shops and how much it costs
    We're tired of waiting, but we know your tops so that's okay
    And we just want a Wii in our bedrooms
    A Wii in our lounge rooms, a Wii to play happily all day and night
    Oh, a Wii, a Wii, will be so special to me!

    Pre-order it
    Obsess over it
    Drool over it
    Love it, praise it, want it

    Oh, we want our Wiis.


    I hope you like it! LMAO anyone dare me to record it?

    Um I think its okay to post it here, this is pretty much general isn't it? lol. Post a song people. ^_^;;
    Money saved for the Wii so far:

    $320 AU

  2. #2
    HITLER ME JEZ King Wiired's Avatar
    WiiChat Writer
    Member #
    907
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Posts
    5,503
    Friends
    32
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8756-4872-6334-8478
    damn ur so random... and u better believe u gotta record it

  3. #3
    WiiChat Member twilight_princess's Avatar
    Member #
    1087
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Bahaha I think I'm always random at this time of the night. :P when I go to bed I'll put my laptop on and record it. Knowing me it'll take me forever lmao. Then I'll be too shy to post it! But, the tune I did sounds wicked haha.
    Money saved for the Wii so far:

    $320 AU

  4. #4
    HITLER ME JEZ King Wiired's Avatar
    WiiChat Writer
    Member #
    907
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Posts
    5,503
    Friends
    32
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8756-4872-6334-8478
    cool its night to you? its like.. 3.30pm here..

  5. #5
    WiiChat Member twilight_princess's Avatar
    Member #
    1087
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    lol yep! 'tis 12:34 AM.

    And LOL to add to the randomness I was just singing the song that's in pirates of the caribbean and instead of saying 'a pirates like for me' I said a 'twilights life for me' o.O rofl! I think I need sleep. :P
    Money saved for the Wii so far:

    $320 AU

  6. #6
    HITLER ME JEZ King Wiired's Avatar
    WiiChat Writer
    Member #
    907
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Posts
    5,503
    Friends
    32
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8756-4872-6334-8478
    how old are u and nooo u gotta record first haha

  7. #7
    WiiChat Member twilight_princess's Avatar
    Member #
    1087
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    I'm 16! What age do I sound? =o
    Money saved for the Wii so far:

    $320 AU

  8. #8
    Senior Member Napalmbrain's Avatar
    Member #
    43
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cardiff, Wales
    Posts
    4,286
    Friends
    15
    Wii Friend Code: $post[field5]
    You know if you released that here in the UK there's a good chance it would get to no.1?

  9. #9
    WiiChat Member twilight_princess's Avatar
    Member #
    1087
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    ^ lmao o rly now? :P

    Okay I may record it tonight and I'll post it when I get home from TAFE. Haha I bet it's gonna sound crappy though! :P
    Money saved for the Wii so far:

    $320 AU

  10. #10
    HITLER ME JEZ King Wiired's Avatar
    WiiChat Writer
    Member #
    907
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Posts
    5,503
    Friends
    32
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8756-4872-6334-8478
    was jus seein how random/hyper u were by askin ur age

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Similar Threads

  1. the ''omg Shoes'' song
    By LadyGiGi in forum White Noise
    Replies: 4
    Last Post: 07-28-2009, 07:30 PM
  2. The SSBB History Lesson (see first post)
    By naisatoh in forum Smash Brothers
    Replies: 104
    Last Post: 12-09-2007, 12:54 AM
  3. Gorillaz: Demon days - review
    By Foxy in forum The Entertainment Lounge
    Replies: 11
    Last Post: 10-15-2007, 06:32 PM
  4. help me find this song please!
    By Hurst in forum The Lounge
    Replies: 4
    Last Post: 12-28-2006, 04:15 PM
  5. The Song Game!
    By Dark Void in forum Board Games
    Replies: 38
    Last Post: 08-30-2006, 10:35 PM