LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Snow!

  1. #1
    Pastafarian ocdan's Avatar
    Member #
    2322
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Oak Creek, Wisconsin
    Posts
    1,214
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]

    Snow!

    Check it, Im gonna go make a snowman to usher in summer...
    Attached Images
    If the Xbox 360 console falls and hits someone, especially a small child, it could cause serious injury.

  2. Ads


  3. #2
    Like A Stone A RAND0M TAC0's Avatar
    Member #
    9127
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Illinois
    Posts
    631
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0882-4030-9133-6768
    hahahaha, i live nearby, same thing here

  4. #3
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    yeah thanks to ohios lovely snowfall, NY is getting a BAD wind chill and now we're going to get rain tonight while im working yet another midnight shift kill me lol

  5. #4
    WiiChat Member paintba||er's Avatar
    Member #
    1665
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Mormonville, Utah XBL GamerTag: sheise PSNID: sheise
    Posts
    3,417
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8354-0173-2009-5422
    Is snow really rare there or something? I live in the second driest state in the US and we get snow all the time.
    ++++++[>++++++++++<-]>+.<+++[>++++<-]>+.<+++++[>+++++++<-]>++.++++.<+++[>---<-]>--.<+++++[>----------<-]>--------.<+++++++++++++[>++<-]>.<+++++[>+++++<-]>.<++++[>++++<-]>+..<++[>----<-]>-.<++[>+++++<-]>.

  6. #5
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by paintba||er
    Is snow really rare there or something? I live in the second driest state in the US and we get snow all the time.

    where in NY or wisconsin?

    in NY, its NYS that gets the most snow fall esp up north by buffalo (on average a foot of snow or more)

    here on long island theres snow but the most we ever had was the blizzard of i believe was 2003 maybe? i dont remember where we had less than a foot of snow. it was a real horror show.

    this year we had about 3 inches of accumulation tops. very rarely do we get extreme blizzards. like once every 5-10 years

  7. #6
    No.1 Smurf Wii_Smurf's Avatar
    Member #
    6200
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Manchester
    Posts
    3,955
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    I live in England
    We get EVERY Single aspect of bad weather lol except Snow...



    No Longer Have A Wii


  8. #7
    Pastafarian ocdan's Avatar
    Member #
    2322
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Oak Creek, Wisconsin
    Posts
    1,214
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by paintba||er
    Is snow really rare there or something? I live in the second driest state in the US and we get snow all the time.
    in April its pretty rare... Its common where you are cuz you live near a mountainous region. Its just that it would have been nice to get this weather back in december
    If the Xbox 360 console falls and hits someone, especially a small child, it could cause serious injury.

  9. #8
    Joined the dark side con77's Avatar
    Member #
    18749
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Manchester
    Posts
    611
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Wii_Smurf
    I live in England
    We get EVERY Single aspect of bad weather lol except Snow...
    lol true

  10. #9
    Wiifan54 blogman54's Avatar
    Member #
    16781
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    299
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    I live in ohio and we get crappy weather all the time in the summer its not so bad
    Wiiman54

  11. #10
    Jet-Set-Jesse En4Neo's Avatar
    Member #
    16323
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    1,748
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Yeah it snowed here in Ohio last week, it must be a sign of global warming!

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts