LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Thread: Dynamic Reentry

  1. #1
    The last original DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    19,225
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164

    Dynamic Reentry




    MEH movein stuff around and things at home
    (got a farty tarty new tv so things needed to be sorted)

    SO
    I R BAKZ

    Untill boardom stirkes
    Spoiler Alert!
    @D_Bloke - My inane prattle

  2. #2
    No.1 Smurf Wii_Smurf's Avatar
    Member #
    6200
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Manchester
    Posts
    3,952
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Welcome Back Prinny, Crappy TV eh?
    Unlucky


    No Longer Have A Wii

  3. #3
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    o0?
    you got a new crappy tv?
    or you got a new tv?

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  4. #4
    The last original DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    19,225
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    Picx

    Dynamic camera angle
    3 TVs
    Meh I need to rehire my cleaner
    Spoiler Alert!
    @D_Bloke - My inane prattle

  5. #5
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Darkprinny
    Picx

    Dynamic camera angle
    3 TVs
    Meh I need to rehire my cleaner
    god im zealous of you
    prinny got a hdtv it looks like?
    to play dead rising but mostly to take advantage of the awesomeness 360 in hd gives you?
    oo i think i see gears of war
    and i see just cause
    how long have you had your 360??

    0.0 are you left handed?

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  6. #6
    The last original DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    19,225
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    Yes it is HDTV
    And its just for games the one on the right is for tv (left handed)


    About a week
    Crackdown done
    Gears meh
    Just cause okish
    Dead risin CHAINSAWZZZZZZZZZZZZZZZZZ KITANNAZZZZZZZZZZZZZZ

    Crackdown looks class
    Dead looks the same
    Spoiler Alert!
    @D_Bloke - My inane prattle

  7. #7
    UNACCEPTABLE The_Mitch's Avatar
    Member #
    648
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Milford Ohio
    Posts
    3,144
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2025-2025-2025-2025
    prinny, did you ever get xbox live? make sure you tell me your gametag ASAP!! i wanna play some crackdown (still need to beat it lol. got bored of it once everyone of my friends stoped playing)
    KARPMOD SUCKS
    Moderator @ Wii Chat
    [PM]
    No, I will NOT add you to my friends list.
    [/SIZE]
    Mitch2025 - Stays crunchy, even in milk.


    Thanks DBloke for the sig
    I miss my weighted companion cube
    Spoiler Alert!

  8. #8
    The last original DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    19,225
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    Im getin it sorted
    Just need to plug my modem in there (meh I want be online when I do that)
    Need to ring the phone company to get my dns code
    Spoiler Alert!
    @D_Bloke - My inane prattle

  9. #9
    Jet-Set-Jesse En4Neo's Avatar
    Member #
    16323
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    1,744
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    You were gone?

    O well WB I guess...

  10. #10
    UNACCEPTABLE The_Mitch's Avatar
    Member #
    648
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Milford Ohio
    Posts
    3,144
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2025-2025-2025-2025
    dns code. wtf lol. sounds like some really controlling ISP you have. didnt you get a router? that should be all you need
    KARPMOD SUCKS
    Moderator @ Wii Chat
    [PM]
    No, I will NOT add you to my friends list.
    [/SIZE]
    Mitch2025 - Stays crunchy, even in milk.


    Thanks DBloke for the sig
    I miss my weighted companion cube
    Spoiler Alert!

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Remove Ads

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •