LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    WiiChat Member Kenji510's Avatar
    Member #
    15839
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    San Francisco, CA
    Posts
    492
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8193-4915-4160-2184

    Family Guy Peter Griffin Tetris

    This is sooooooo funny.. gotta watch it, worth to see, hahaha!!

    http://youtube.com/watch?v=LHgRmrRUCk0


    Wii Friend Code: 8193-4915-4160-218
    PS3 PSN ID: Hayato510
    XB360 Gamertag: Hayato510

  2. Ads


  3. #2
    Bringer of BOTTOM!! DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    18,874
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    http://youtube.com/watch?v=EVR91_iNM...elated&search=

    Funnyer
    Strange first time the simpsons has made me lol in years


    You new? See this!
    W
    ii U FAQ

    Spoiler Alert!

    @D_Bloke - My inane prattle


  4. #3
    WiiChat Member Kenji510's Avatar
    Member #
    15839
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    San Francisco, CA
    Posts
    492
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8193-4915-4160-2184
    I member this one.. this ones pretty good and funny also, haha.


    Wii Friend Code: 8193-4915-4160-218
    PS3 PSN ID: Hayato510
    XB360 Gamertag: Hayato510

  5. #4
    Wicked Hot Lush Lips bonodo's Avatar
    Member #
    14505
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    runcorn, uk
    Posts
    797
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1262-1897-0166-8568
    Lol to both of them


    help me im dying help

  6. #5
    AKA:Skarecrow mr_resi's Avatar
    Member #
    10336
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Stuck in the Magical Soda Machine
    Posts
    1,041
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1491-5330-6997-9229
    Im the tetris champ at my school, NO ONE can beat me in tetris AND I MEAN NO ONE!

    KEEP CALM AND CARRY ON.


  7. #6
    I GOT A JAR OF DIRT. surfinrach90's Avatar
    Member #
    10310
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    4,480
    Friends
    7
    Wii Friend Code: $post[field5]

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

family guy gamertags
,
family guy on wii
,
family guy peter tetris
,

funny peter griffin

,
peter griffin friends
,
peter griffin has a jar of dirt
,
peter griffin is tetris
,

peter griffin tetris

,
peter griffin tetris quote
,

peter griffin wii me

,
tetris family
,
watch family guy on wii
Click on a term to search for related topics.