LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1
    Anglophobiphile Brawny's Avatar
    Member #
    8228
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Ann Arbor, MI, USA
    Posts
    6,546
    Friends
    24
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5385-4035-7079-0395

    Animal Cruelty Cases...

    Meh, I'm in the news mood lately.

    As the ask a cop thread is gone.... I guess this will make it's own thread.

    source!

    What happened to real crimes?


    rep? I need one more </sarcasm>
    Last edited by Brawny; 06-07-2007 at 07:12 AM.

  2. Ads


  3. #2
    Bleach & Heroes fan. Byuakuya's Avatar
    Member #
    13437
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Soul Society
    Posts
    6,251
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    They set up a case because she stared at the dog in a "taunting/harassing manner"? What is the world coming to?

    The key to immortality is first living a life
    worth remembering. - Bruce Lee


    PSN ID: Byuakuya


  4. #3
    Anglophobiphile Brawny's Avatar
    Member #
    8228
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Ann Arbor, MI, USA
    Posts
    6,546
    Friends
    24
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5385-4035-7079-0395
    Hahahaha, I really hope jill posts here.... I wanna know if NY is as retarded as their vermont neighbors.....

  5. #4
    Bleach & Heroes fan. Byuakuya's Avatar
    Member #
    13437
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Soul Society
    Posts
    6,251
    Friends
    8
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Brawny
    Hahahaha, I really hope jill posts here.... I wanna know if NY is as retarded as their vermont neighbors.....
    keep your fingers crossed and hope that she is attracted to reply because of the title.

    The key to immortality is first living a life
    worth remembering. - Bruce Lee


    PSN ID: Byuakuya


  6. #5
    Anglophobiphile Brawny's Avatar
    Member #
    8228
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Ann Arbor, MI, USA
    Posts
    6,546
    Friends
    24
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5385-4035-7079-0395
    I should have put it in wiichat


  7. #6
    Bringer of meaty goodness DBloke's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    228
    Join Date
    May 2006
    Location
    Super Mancyland
    Posts
    18,923
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8041-7231-3447-6164
    People that are cruel to animals need to die


    You new? See this!
    W
    ii U FAQ

    Spoiler Alert!

    @D_Bloke - My inane prattle


  8. #7
    Mau
    Mau is offline
    WiiChat Member Mau's Avatar
    Member #
    18716
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Miami
    Posts
    633
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8829-6844-1117-2743
    I don't understand why people are just garbage?? hitting or being cruel to an animal just shows that you are weak and dumb. like prinny said, they need to die...


    "Theres is nothing impossible, just men incapable." (N/A)

    Brawl FC: 2921-8755-4852, If you add me pm me.

  9. #8
    Anglophobiphile Brawny's Avatar
    Member #
    8228
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Ann Arbor, MI, USA
    Posts
    6,546
    Friends
    24
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5385-4035-7079-0395
    lol, did you guys even read the article? What are your views on STARING at a dog?

    Gotta go with Pras on this one...seems to be a motif for me atm.

  10. #9
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256
    lol man thats nuts! but dont worry cuase over here the governments tryna pass a bill that will ban the sale of tobacco lol :| itll be funny if it goes through cuz well have a bunch of angry and stressed people all at once

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


  11. #10
    Banned Taills's Avatar
    Member #
    20347
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    S.C.
    Posts
    288
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Does this mean I can't play with my dog anymore because I'll be arrested?


    Good thing the judge threw it out.
    Last edited by Taills; 06-08-2007 at 02:09 AM.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts