LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
Closed Thread
Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 56
  1. #1
    ciper's Avatar
    Member #
    22965
    Join Date
    May 2007
    Location
    ▐▄█▀█▄▌
    Posts
    2,008
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]

    Nerdy Girls, Cute Boys

    Here is another picture of a cow with the genetic defect causing double muscle



    There is also a human currently alive with the defect! He is a SUPER BABY! http://www.usatoday.com/news/health/...-muscles_x.htm

  2. #2
    One of the Oceanic 6 TortillaChip520's Avatar
    Member #
    26514
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    ARizona
    Posts
    2,408
    Friends
    5
    Wii Friend Code: $post[field5]
    lmao, you said cute boys.....

    Spoiler Alert!

  3. #3
    WiiChat Member ilikecookies's Avatar
    Member #
    18297
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    B.C.
    Posts
    1,175
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3054-3489-6043-9855
    lmfao! That's creepy as hell but it's still funny.


    xbox live: Dun Worry It K


  4. #4
    CU Guild For Life! :DDD WiiWouldLike2Play's Avatar
    Member #
    8574
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Clearwater, Florida
    Posts
    2,116
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2881-3576-4343-5770
    eww x_x -closes eyes- lmao.

    _December 19th, o8`_
    My amazing Games
    CounterStrike || Left 4 Dead || World of Warcraft: Lich King.
    Steam ID: APPLExCHiCk
    Wanna play CounterStrike/Left4Dead? Hit me up (:
    WoW - Realm/Vashj || Character/Zaduka || Horde, ftw!
    Status - O_o Just got back guys. Nice to see you all again!


  5. #5
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256
    lol well done ciper hope ya dont get banner for this lol

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


  6. #6
    One of the Oceanic 6 TortillaChip520's Avatar
    Member #
    26514
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    ARizona
    Posts
    2,408
    Friends
    5
    Wii Friend Code: $post[field5]
    i wish i had that disorder....

    lmao if that other thread didnt close, it woulda been ashton's head on a muscly dog lol

    Spoiler Alert!

  7. #7
    ciper's Avatar
    Member #
    22965
    Join Date
    May 2007
    Location
    ▐▄█▀█▄▌
    Posts
    2,008
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Banned? I'm just continuing the discussion of genetic defects causing super muscles


    Here is the dog

    Edit: Earlier I found a picture of the baby mentioned in the article above. I cant find it now but imagine how damn strong he will be when he gets older!

  8. #8
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256
    Quote Originally Posted by TortillaChip520
    i wish i had that disorder....

    lmao if that other thread didnt close, it woulda been ashton's head on a muscly dog lol
    yeah i was gonna do tht too bt too lazy

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


  9. #9
    ssb4life mushroomedmario's Avatar
    Member #
    23292
    Join Date
    May 2007
    Location
    Waterloo, ontario, canada
    Posts
    3,828
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5701-4561-7633-7008
    holy shit, on games like CS, my username is manlycow

    i need that picture for my spray


    the mario that's roomed with mush
    my wii is not connected to the internet, so i can't play brawl online for a bit....please do not spam inbox with friend code requests

  10. #10
    No posting ban Almo's Avatar
    Member #
    19499
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,080
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8407-4245-3370-0256
    oh and these are the nerdy girls?
    Quote Originally Posted by ciper
    Here is another picture of a cow with the genetic defect causing double muscle

    Yeah OK So I Guess Im Back...
    So What...?
    WANNA FIGHT ABOUT IT?
    Can you See It...?


    www.ultiforums.tk


Closed Thread
Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

animalsesx video with girls big dog

,
banar nerd babes picteur
,
cow double muscle
,
cute boy & girls new wallpaper
,

cute nerdy girls

,

dog with muscles

,

double muscle cow

,
double muscle whippet
,

double muscled cow

,
nerdy boy
,
super muscles
Click on a term to search for related topics.