LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 83 of 779 FirstFirst ... 33 73 81 82 83 84 85 93 133 183 583 ... LastLast
Results 821 to 830 of 7785
  1. #821
    Novocain Stain'd ssbb_lover's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    518
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Georgia
    Posts
    7,771
    Friends
    27
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    RUN AWAY!!!! lol i hear nicaragua is pretty nice this time of year for an "escape"
    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    youre a cute kid! wait till you get older, all the girls will go crazy for you!
    ^_^ Thanks, I think you're exaggerating though.

    Super Moderator - PM me if you have any issues.

    We Want Young Blood.


  2. #822
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by ssbb_lover
    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ^_^ Thanks, I think you're exaggerating though.
    me? when have i ever over embelished the truth? hehe

    i think youre adorable! (not in a creepy petaphile way!!!!! lol - like the grandpa from family guy who hits on chris when hes a news paper delivery boy LMAO! )

  3. #823
    Novocain Stain'd ssbb_lover's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    518
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Georgia
    Posts
    7,771
    Friends
    27
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    me? when have i ever over embelished the truth? hehe

    i think youre adorable! (not in a creepy petaphile way!!!!! lol - like the grandpa from family guy who hits on chris when hes a news paper delivery boy LMAO! )
    ^_^ Thanks.

    P.S. Love that episode!

    Super Moderator - PM me if you have any issues.

    We Want Young Blood.


  4. #824
    adf3424sdff
    Guest adf3424sdff's Avatar

    Meeeeee

    Here are some pics of meeeeeeee < the fool is uncovered
    Although you can see me to your <left< anyway...
    Attached Images

  5. #825
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by ssbb_lover
    ^_^ Thanks.

    P.S. Love that episode!

    lmfao! "now youre really starting to piss me off"

    or when brian (i think it was brian??) was the car sales man and the old man wants to buy an icecream truck and he starts singing "the entertainer" that creeped me out for a week! LMAO!

  6. #826
    Novocain Stain'd ssbb_lover's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    518
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Georgia
    Posts
    7,771
    Friends
    27
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    or when brian (i think it was brian??) was the car sales man and the old man wants to buy an icecream truck and he starts singing "the entertainer" that creeped me out for a week! LMAO!
    That made me laugh for a week!

    Super Moderator - PM me if you have any issues.

    We Want Young Blood.


  7. #827
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by ssbb_lover
    That made me laugh for a week!
    omg LMAO i cant take it hahaha

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=I_hNkxW1ud8[/MEDIA]

  8. #828
    Novocain Stain'd ssbb_lover's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    518
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Georgia
    Posts
    7,771
    Friends
    27
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1234-1234-1234-1234
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    omg LMAO i cant take it hahaha

    http://www.youtube.com/watch?v=I_hNkxW1ud8
    It's Hilarious.

    Super Moderator - PM me if you have any issues.

    We Want Young Blood.


  9. #829
    Controversial. DRMARIO's Avatar
    Member #
    40
    Join Date
    May 2006
    Location
    England
    Posts
    1,885
    Friends
    6
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0000-0000-0000-0000
    Quote Originally Posted by The_Loose_Cannon
    omg LMAO i cant take it hahaha

    http://www.youtube.com/watch?v=I_hNkxW1ud8
    Omg!!! I love that episode!!!
    And i also like the one where the Father dresses in a dress, (Theyre on their way to a party) and his wife walks in and sees him , and he says
    'Well, one of us is going to have to change' Hehe!

    I love family guy, but they really don;t broadcast it much over Here.

    Enoch was right.


  10. #830
    The_Loose_Cannon
    Guest The_Loose_Cannon's Avatar
    Quote Originally Posted by DRMARIO
    Omg!!! I love that episode!!!
    And i also like the one where the Father dresses in a dress, (Theyre on their way to a party) and his wife walks in and sees him , and he says
    'Well, one of us is going to have to change' Hehe!

    I love family guy, but they really don;t broadcast it much over Here.


    ETA- ah crap unsupported media file when i used the media wrap

    http://www.wiichat.com/mii/?id=518

    thats a good one too!!!! i like the one where louis is pregnant and peter is in the bed in his underwear watching 3s company and louis is puking in the bathroom and then to drown out her vomit he makes the TV louder LMAO! im not pregnant yet but thats me and my bf to a T LMAO! i can picture him doing that to the military channel LMAO!!!

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Similar Threads

  1. Wii Photo Channel Drops MP3s
    By DBloke in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 9
    Last Post: 11-21-2007, 09:05 PM
  2. Wii Photo Channel getting updates in December
    By james24uk in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 35
    Last Post: 11-13-2007, 07:20 PM
  3. The Photo Channel Cat
    By Wiily Good in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 2
    Last Post: 01-28-2007, 04:26 AM
  4. Photo slideshow transition
    By wuju in forum Nintendo Wii Chat
    Replies: 3
    Last Post: 12-14-2006, 08:51 AM

Search tags for this page

816-778-6354

,

816~778~6354

,
cam4 gay
,

cassandra swota

,

cassie swota

,
celeste wiichat
,
goku for ever
,
jt yorke
,
ryan cooley
,

sohugo17

,
sohugo17 cam4
,

sohugo17 nude

Click on a term to search for related topics.