LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 20 of 20
  1. #11
    WiiChat Member jared19's Avatar
    Member #
    12810
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    280
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2192-4083-8192-7034
    Its a good technique, but makes online play bad. THe reason being, the AI is so bad that your helpless against this. I think they should have though about this when working on online mode for this game.

  2. #12
    a Madfrog Grubby_'s Avatar
    Member #
    31610
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    48
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    ya...that's y ur a noob and i'm not...wat's ur record? noob

    msc overll records 123-49
    season record 55-17

    MSC fc : 176200 556806

  3. #13
    a Madfrog Grubby_'s Avatar
    Member #
    31610
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    48
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    so a 7 year old cant play msc? too BAD! is 10+ but idc!!! u probably suck, wat's ur record? too embrassed to show it?

    msc overll records 123-49
    season record 55-17

    MSC fc : 176200 556806

  4. #14
    Wanna buy sum pegs, Dave? mushy_peas's Avatar
    Member #
    30041
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    the Moon
    Posts
    182
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2266-7584-2659-5107
    Quote Originally Posted by Grubby_
    is not juggle, is lob pass u moron, hold (z+a+direction) get the ball to white and bam it in

    stop hatin on ma homies or ill pop a cap in ure ass lol.

    dude calm down, TBH ure a moron for calling him a moron for asking a question


    join prinnys new forum:


  5. #15
    exstatic Wii Fan MztikalAce's Avatar
    Member #
    4304
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    London
    Posts
    301
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3255-1307-9630-5972
    Quote Originally Posted by Grubby_
    so a 7 year old cant play msc? too BAD! is 10+ but idc!!! u probably suck, wat's ur record? too embrassed to show it?

    a 7 year old cant play MSC???, my lil cousin plays it when he comes over to my house and hes 7 ands hes actually quite good.
    Pokemon FC - 1117 6798 4421
    Mario Strikers Charged FC - 472550 243375
    Guitar Hero 3 - 008714461757
    Advance wars days of ruin - 386672 399406

  6. #16
    WiiChat Member luigi fanatic's Avatar
    Member #
    19358
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Australia
    Posts
    72
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Grubby_
    so a 7 year old cant play msc? too BAD! is 10+ but idc!!! u probably suck, wat's ur record? too embrassed to show it?
    Wow, this guy's gonna make friends soon.............
    Currently own: Zelda TP, Call of Duty 3, Wii Sports, Mario kart 64, Zelda Ocarina of Time,
    Star Fox 64, Mario Strikers Charged, Mario Party 8, Paper mario VC, The Godfather.

    Currently playing:
    Super Paper Mario, Mario Strikers, Fifa 08.
    Strikers FC : 055936 353819
    please rep me if i've been helpful.
    Fifa 08 person: Luigifan

  7. #17
    Super Moderator Eagles's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    22447
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Perth, Australia
    Posts
    1,877
    Friends
    28
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5207-2685-9420-8549
    Quote Originally Posted by luigi fanatic
    Wow, this guy's gonna make friends soon.............
    You said it lol

  8. #18
    MMA Fan TitansATB's Avatar
    Member #
    16420
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    N.VA
    Posts
    431
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7448-6534-8132-0252


    MSC Code:463963 185826

    If you want an easy win go ahead and play me...tell me if you add me

    EA Username: TitansATB go ahead and add me on this

  9. #19
    WiiChat Member Fredvdp's Avatar
    Member #
    31246
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    137
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    About lobbing the ball:

    It's fun! I do it all the time. I usually have team of playmakers and DK and the fun part is that when DK shoots the ball when it's in the air, it often just flies over Kritter and it's an easy way to score. It's also a lot harder to steal the ball so the opponent has to attack you to intercept is. This way you get powerups so I suggest you practise on lobbing because it makes winning matches a lot easier.

  10. #20
    Super Ninjarator Foxy's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    20731
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    6,700
    Friends
    22
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3881-9484-9041-5848
    Quote Originally Posted by Grubby_
    is not juggle, is lob pass u moron, hold (z+a+direction) get the ball to white and bam it in
    It is a lob pass you moron, press A+Z and repeat untill the ball is white, then bam.

    Yeah, thats why your a noob and I'm not...
    Whats your record? Noob.

    So a 7 year old can't play Mario Strikers Charged? Too bad, but I dont care!
    You probebly suck, what's your record? To Embarresed to show it?


    Type fully and you might be taken seriously

    But yeah, all you need to do is keep pressing A+Z and when the ball is white make sure your charecter is in the opponents half of the pitch and right before the ball get's to them, Press B and it will go slow motion and it is likely to score.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

juggle in mario strikers

Click on a term to search for related topics.