LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 20 of 20

Thread: poo

  1. #11
    im McLovin ericlewis91's Avatar
    Member #
    5567
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    London,Ontario,Canada
    Posts
    2,293
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6031-8713-1077-8188
    where does it say poo?
    iMac 2.4ghz Aluminum, 4GB iPhone, 12 iPods!

  2. #12
    Account Suspended callme.nasty's Avatar
    Member #
    11708
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    PA
    Posts
    540
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by wiiCrazy
    yeah right like you REALLY knew this.
    Not tryin to flame but i have a HARD time believing that you considered this to be common knowledge. (I can hear Dwight from "the office" saying the above quote lol). It would sound like this :
    he was being sarcastic. its called product code. POO stands for something, just not sure what.

  3. #13
    WiiChat Member MaxCapacitor's Avatar
    Member #
    6058
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Texas
    Posts
    62
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    American Wii remotes have a similar label with the same FCC ID code in the battery compartment.



    Just an FYI to Americans, "WC" stands for "water closet", an old word commonly used throughout all English speaking countries, with the exception of the US after the early to mid 20th century, for which majority of Americans refer to as a restroom.
    Last edited by MaxCapacitor; 01-22-2007 at 07:55 PM. Reason: Just an FYI
    Crazy? Crazy!? I'm not crazy, I'm just not user friendly! - Roberto

  4. #14
    WiiChat Member Kevets's Avatar
    Member #
    14207
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    8
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1800-8732-5771-7341
    ...or bathroom, which often makes no sense.
    Add me, then message me or email miiplay@gmail.com and I'll add you.

  5. #15
    Do a barrel roll.Do it!Do doctorecs's Avatar
    Member #
    5744
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    286
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Lol thats probably one of the most hilarious things I have ever seen!

    wii would like to play..now!


  6. #16
    im McLovin ericlewis91's Avatar
    Member #
    5567
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    London,Ontario,Canada
    Posts
    2,293
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6031-8713-1077-8188
    lmfao thats so funny i just looked!
    iMac 2.4ghz Aluminum, 4GB iPhone, 12 iPods!

  7. #17
    Still Here Bubbagump's Avatar
    Member #
    5548
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    532
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6805-9706-8131-1123
    lol your right nice find


    ^ Chicago... My kind of town ^

    SSBB Friend Code - 0602-5991-1331


  8. #18
    Del fuego he resurgido... Axtlar's Avatar
    Member #
    4771
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Houston Tx.
    Posts
    1,851
    Friends
    61
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7688-9638-8193-7668
    ..yeah I don't care I'll just play Wario Ware

  9. #19
    snoogins WolfpacSnakepit's Avatar
    Member #
    5720
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    216
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7300-6469-2862-5349
    Quote Originally Posted by wiiCrazy
    yeah right like you REALLY knew this.
    Not tryin to flame but i have a HARD time believing that you considered this to be common knowledge. (I can hear Dwight from "the office" saying the above quote lol). It would sound like this :

    Ummm... excuse me noob, but everytime i post something on here people say "oh, use the search button" and shit. I did know this... and have known it for ages... my cousin Damo told me about it... He's next door neighbour is a massive nerd and said to Damo "Does ur Wii mote really have "poo" written on the side of it?" ... my cousin laughed and didn't believe him until he checked... then his neighbour told him what i said above in that post.

    Believe me or not, i don't give a shit... but im not claiming to be the one to discover it or anything, just saying that i thought all u guys would've known...
    What i've got so far: Wii, Wii Sports, Wii Play, LoZ: TP, Marvel: UA, Rampage: Total Destruction, WSOP: ToC, Excite Truck, TMNT Wiimote x2, Nunchuck x2, Classic Controller, Fan/Neon Lights, Wiimote Charger, Skins - Blue, Black, Pink, Green, Component Cables, Trial Opera Browser & Classic Games: DK Country, SimCity, Super Mario Bros., Kid Icarus, Super Mario World, Street Figher II, Castlevania IV, Zelda: LttP

  10. #20
    I GOT A JAR OF DIRT. surfinrach90's Avatar
    Member #
    10310
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    4,480
    Friends
    7
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Pecky
    I study photography too, and let me tel you there is nothing worse than losing ANY prints. All my digital are backup'ed on 3 mediums. Internal Hard Drive, External Drive and DVD. I make 2 copies of all hard copies. And especially dark room chemical prints I make 2 or 3 of each. takes longer but Ive had too many bad experiences losing prints
    Lol nice one, think i'll do that next year.. if i pass

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

poo-wc45

,

wii controller poo-wc45

,

wii remote fcc id : poo-wc45 is this a remote plus?

,

wii remote no fcc id

,

wii remote plus fcc code poo

,

wii remote poo fcc id

,

wii wii poo poo

,

your wiimote has poo on it!

Click on a term to search for related topics.