LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: poo

  1. #1
    WiiChat Member pauljmuk's Avatar
    Member #
    10693
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]

    poo

    is it just mine, or do all uk wiimotes have the word 'poo' printed on the left side?

    poo and wii on the same console... holy moly...

  2. #2
    I GOT A JAR OF DIRT. surfinrach90's Avatar
    Member #
    10310
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    4,480
    Friends
    7
    Wii Friend Code: $post[field5]


    Lol yeah, it does.

    Man I got too much time on my hands... I haven't really.. my journal and my final prints for photography has to be in 2moro, and I've lost my memory stick with my finals on (the only copy) plus there's about 6 pages to go into my journal on there. Oh happy days..

  3. #3
    WiiChat Member furry947's Avatar
    Member #
    13310
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    London UK
    Posts
    8
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7940-5631-9931-5806
    yeah my wiimote has the word poo on the left hand side as well , it reads FCC ID:POO-WC45, hey i just noticed it reads WC as well!

  4. #4
    WiiChat Member pauljmuk's Avatar
    Member #
    10693
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    poo, wii, and wc.... quality japanese toilet humour.

  5. #5
    Senior Member CantGetAWii's Avatar
    Member #
    9325
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    WiiChat
    Posts
    6,418
    Friends
    33
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3099-0319-5478-2979
    poo, honestly. wow just wow. I only though they had subliminal messages in disney movies.

  6. #6
    WiiChat Member Kristi1696's Avatar
    Member #
    10718
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    41
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3006-0456-1074-5451
    American remotes have it too.

    What the heck led you to notice that?

  7. #7
    WiiChat Member psyichic's Avatar
    Member #
    8750
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    104
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    He has a sharingan.

  8. #8
    Iamgreg.co.uk Pecky's Avatar
    Member #
    4936
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Scotland, UK
    Posts
    109
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by surfinrach90


    Lol yeah, it does.

    Man I got too much time on my hands... I haven't really.. my journal and my final prints for photography has to be in 2moro, and I've lost my memory stick with my finals on (the only copy) plus there's about 6 pages to go into my journal on there. Oh happy days..
    I study photography too, and let me tel you there is nothing worse than losing ANY prints. All my digital are backup'ed on 3 mediums. Internal Hard Drive, External Drive and DVD. I make 2 copies of all hard copies. And especially dark room chemical prints I make 2 or 3 of each. takes longer but Ive had too many bad experiences losing prints

  9. #9
    snoogins WolfpacSnakepit's Avatar
    Member #
    5720
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    216
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7300-6469-2862-5349
    Crap, i thought everyone knew this...

    It was a joke from Nintendo... they figured that because it was a Wii they had to make Poo's... and because the remote looked like one (kinda, sorta... not really... they thought it did........)
    What i've got so far: Wii, Wii Sports, Wii Play, LoZ: TP, Marvel: UA, Rampage: Total Destruction, WSOP: ToC, Excite Truck, TMNT Wiimote x2, Nunchuck x2, Classic Controller, Fan/Neon Lights, Wiimote Charger, Skins - Blue, Black, Pink, Green, Component Cables, Trial Opera Browser & Classic Games: DK Country, SimCity, Super Mario Bros., Kid Icarus, Super Mario World, Street Figher II, Castlevania IV, Zelda: LttP

  10. #10
    wiiiing since 11/19/06 wiiCrazy's Avatar
    Member #
    2829
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Dallas, Tx
    Posts
    218
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0738-7957-2604-0610
    Quote Originally Posted by WolfpacSnakepit
    Crap, i thought everyone knew this...

    It was a joke from Nintendo... they figured that because it was a Wii they had to make Poo's... and because the remote looked like one (kinda, sorta... not really... they thought it did........)
    yeah right like you REALLY knew this.
    Not tryin to flame but i have a HARD time believing that you considered this to be common knowledge. (I can hear Dwight from "the office" saying the above quote lol). It would sound like this :

    Quote Originally Posted by Dwight from THE OFFICE
    Holy Crap Micheal, i thought everyone knew this...

    It was a joke from Nintendo... they figured that because it was a Wii they had to make Poo's... and because the remote looked like one, well at least that what they said, but its TRUE. PERIOD, END OF STORY. And if you don't believe me, then you can ask my Sensai.

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

poo-wc45

,

wii controller poo-wc45

,

wii remote fcc id : poo-wc45 is this a remote plus?

,

wii remote no fcc id

,

wii remote plus fcc code poo

,

wii remote poo fcc id

,

wii wii poo poo

,

your wiimote has poo on it!

Click on a term to search for related topics.