LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 21 to 30 of 32
  1. #21
    Uss Clan ***** Major Tom's Avatar
    Member #
    12312
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    The Command Cluster
    Posts
    1,220
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5935-0595-2673-3600
    Quote Originally Posted by dakuda
    You mom cleans you room?
    I was thinking the same thing. By the congrats on getting your Wii.

  2. #22
    Game Wiizard WiiZero's Avatar
    Member #
    16092
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    1,729
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5435-9829-5121-8955
    I'm confused on the story you got a Wii then your mom got you one?

    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!
    Spoiler Alert!


  3. #23
    Senior Member CantGetAWii's Avatar
    Member #
    9325
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    WiiChat
    Posts
    6,418
    Friends
    34
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3099-0319-5478-2979
    Well no my mom doesnt clean my room actually, my room was just really messy and I would never clean it so, she stepped in. Also she may have done that to try and scare me more, if she did find something "bad". And I only have Zelda TP right now, I plan on renting some real soon.

    CantGetAWii
    ProudWii60Owner


    'I don't want to go back, I want a new day & age.'


    Retired Moderator-[PM]


    Brawl FC: 4682-8172-0512 [PM for add]
    Quote Originally Posted by Sumn0ob
    So all we have to do to become mods is be online all time I can do that on break which is now

  4. #24
    CU Guild For Life! :DDD WiiWouldLike2Play's Avatar
    Member #
    8574
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Clearwater, Florida
    Posts
    2,116
    Friends
    34
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2881-3576-4343-5770
    o0o something "bad". haha, someones a bad boy! uh-oh :C
    well good thing you didnt get caught! Now, about your
    username. Gonna keep it? ..and since your on WiiChat, I
    am assuming that you already played your Wii for 4 hours?
    maybe? Lol, that's how long I played mine on the first day!
    ^_^ I am so happy for you. I miss the whole 'waiting for the
    Wii' feeling though. Haha. :]

    _December 19th, o8`_
    My amazing Games
    CounterStrike || Left 4 Dead || World of Warcraft: Lich King.
    Steam ID: APPLExCHiCk
    Wanna play CounterStrike/Left4Dead? Hit me up (:
    WoW - Realm/Vashj || Character/Zaduka || Horde, ftw!
    Status - O_o Just got back guys. Nice to see you all again!


  5. #25
    The Shoke Shoko's Avatar
    Member #
    20369
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Dallas, Texas
    Posts
    1,292
    Friends
    1
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5295-8320-2788-9441
    Quote Originally Posted by ZinGy
    Bad mistake. Return it and get a 360.
    GTFO! STFU! the wii may have less features as the 360 and ps3 right now and all and have no online games or anything but it will. the wii will be even more awesome in the future, youll see. just think of the possibilities of thewii channels man, really think about it. ive already heard of a video, music, and DS channel. my point is, the wii is fully adjustable and changeable.


    Favorite Wiichat Members: Leve, CyanRussel, Wario2000, Frogger, Marioman, Mushroomed, SSBB_Lover, Axtlar, Brawny, and balrogs.pa


    Smash Bros Brawl Friendcode: 3222 5243 1228


    [SIZE="4"]PM me if you have added me


  6. #26
    Slowly drifting away zeon9881's Avatar
    Member #
    7341
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    My PSN is zein9881
    Posts
    1,426
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7428-8550-5786-2492
    MAN i miss the feeling of when u open the wii box luckly its gonna come back when i open my ps3 but then that would be in like 2 years XD


    Quote by: Danny_c from Ps3forums

    no thanks. i could not care less about home. its a very neat idea, but i didnt buy a video game system to enter a "virtual" world.

  7. #27
    Senior Member CantGetAWii's Avatar
    Member #
    9325
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    WiiChat
    Posts
    6,418
    Friends
    34
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3099-0319-5478-2979
    Quote Originally Posted by WiiWouldLike2Play
    o0o something "bad". haha, someones a bad boy! uh-oh :C
    well good thing you didnt get caught! Now, about your
    username. Gonna keep it? ..and since your on WiiChat, I
    am assuming that you already played your Wii for 4 hours?
    maybe? Lol, that's how long I played mine on the first day!
    ^_^ I am so happy for you. I miss the whole 'waiting for the
    Wii' feeling though. Haha. :]

    Yeah something "bad" lmao, and my username. I dont know, I may change it, but I mean ive had it the whole time, so it just seems fitting that I keep it. I dunno. And of course, more than 4 hours lol, I played some last night after setting it up then I played many hours of Wiisports and zelda today or yesterday now I guess, cus its technically sunday now. So I played some friday night and most of saturday then.
    Last edited by CantGetAWii; 04-15-2007 at 12:15 AM.

    CantGetAWii
    ProudWii60Owner


    'I don't want to go back, I want a new day & age.'


    Retired Moderator-[PM]


    Brawl FC: 4682-8172-0512 [PM for add]
    Quote Originally Posted by Sumn0ob
    So all we have to do to become mods is be online all time I can do that on break which is now

  8. #28
    WiiChat Member jes74653's Avatar
    Member #
    11181
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    oklahoma
    Posts
    21
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0057-1672-3620-6365
    Congrats!!! but like I got mine the second week it came out and only had to wait like 1 1/2 hr.s in line but still Congrats!!!

  9. #29
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by En4Neo
    That's funny because I have both Wii and 360, and I find the Wii is more fun to play despite just coming out last year. So many 360 games are getting old fast for me, it's like the developers care more about making their games have good online rather than making good single player experiences.
    duh? lol
    no but then get single player games like dead rising, oblivion, too human, mass effect, they focus strongly on single player >.>

    btw what are you going to do about your name now (to cantgetawii)

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  10. #30
    Senior Member CantGetAWii's Avatar
    Member #
    9325
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    WiiChat
    Posts
    6,418
    Friends
    34
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3099-0319-5478-2979
    I dont know about my name, Im going to think of a new one, I may keep it, I guess I should cus it seems dumb now, if it didnt seem dumb to other people before. But then I have to get a new sig, or just get my name changed on my sig. Ill think about it, anyone has some better names for me, pm with me them, unless you think I should start another thread, where I pick a name someone suggests.

    CantGetAWii
    ProudWii60Owner


    'I don't want to go back, I want a new day & age.'


    Retired Moderator-[PM]


    Brawl FC: 4682-8172-0512 [PM for add]
    Quote Originally Posted by Sumn0ob
    So all we have to do to become mods is be online all time I can do that on break which is now

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts