LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Your Savior Dkw0101's Avatar
    Member #
    42104
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1,003
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3156-1824-0023-3057

    japaneese wii warnings translated

    blunty300 translates the wii's warning in the japaneese manual

    [MEDIA]http://youtube.com/watch?v=g_E79glEnj0[/MEDIA]

    i find it very funny


    Spoiler Alert!

    Thanks manred for the sweet avy.
    My SSBB code is 5284-1090-0218 name is DYXAN, please message me if I am ever added


  2. Ads


  3. #2
    MVP SouthPaw26's Avatar
    Member #
    37994
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Jersey
    Posts
    270
    Friends
    6
    Wii Friend Code: $post[field5]
    7072-6720-4419-1341
    Lmao!!!

    ZOMG!!!
    OWNED!!!



    Thanks to PH3AR on the Sheva sig!!!

  4. #3
    Your Savior Dkw0101's Avatar
    Member #
    42104
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1,003
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3156-1824-0023-3057
    Quote Originally Posted by SouthPaw26
    Lmao!!!

    ZOMG!!!
    OWNED!!!
    lol yup I know, oo i should prolly mention
    I DID NOT MAKE THIS, BLUNTY3000 DID!!!


    Spoiler Alert!

    Thanks manred for the sweet avy.
    My SSBB code is 5284-1090-0218 name is DYXAN, please message me if I am ever added


  5. #4
    Guru of everything Ninty wezeles's Avatar
    Member #
    16487
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Michigan, USA
    Posts
    1,146
    Friends
    3
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6074-3351-1151-1701
    i saw that a couple days ago, i was suprised somone acctually stayed awake durring japanese class.... i couldn't do it... looks spot on to me

  6. #5
    WiiChat Member SensesFail's Avatar
    Member #
    23415
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ohio
    Posts
    1,780
    Friends
    6
    Wii Friend Code: $post[field5]
    haha yeah its old, but stillf unny as hell


    Gamertag/PSN ID=SensesFailxWiix if you add me send me a message via console or wiichat

  7. #6
    get crunk. blueradio's Avatar
    Member #
    11742
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cleveland.
    Posts
    1,151
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    6390-2874-0535-4544
    Hahaha that was really funny.
    Specially the last part.



    Well do you?

  8. #7
    Just a Newbie....LOL Game_Pro's Avatar
    Member #
    43969
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    California, USA
    Posts
    74
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    LOL Funny stuff..............


  9. #8
    OH NOES! A PICTURE cyberzomby's Avatar
    Member #
    23638
    Join Date
    May 2007
    Location
    Netherlands
    Posts
    1,102
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    4855-3513-2198-8739
    pretty funny
    Tip of the day:
    A big mistake a lot of you make is that wiiware games will be free.

    Wiiware is just the same like the virtual console. Its different in that it offers new games instead of old console games.

    I can think of some easy games ( Like tetris and some other in that direction ) that can be free but the majority will cost money.

  10. #9
    WiiChat legend Abes16's Avatar
    Member #
    43458
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Australia
    Posts
    385
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    4859-7354-0985-6081
    ^^thats great
    and the vid was funny


    Thanks to LinksDarkSide for the sig


  11. #10
    WiiChat Member gododgers's Avatar
    Member #
    43703
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Central California
    Posts
    75
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    That was hilarious!

    ZOMG OWNED!

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

japanese wii warning translation
,
japanese wii warnings translated
,
translate japanese wii
,
warnings translated
,
wii japanese warnings translated
,
wii japanese warnings translation
,
wii warning manual
,
wii warning translation
,

wii warnings

,
wii warnings translated
,
wii warnings translation
Click on a term to search for related topics.