LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 9 of 34 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 ... LastLast
Results 81 to 90 of 333
  1. #81
    V(^.^)v WuddlePook's Avatar
    Member #
    26844
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    870
    Friends
    5
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Fox View Post
    lol, you guys and your shame. Just go in and buy the damn game.
    I'm a 20 year old rocker with long hair, chains and leather. Think they laughed at me?
    If their like me, they'd be scared shit of due to intimidation. Never piss off a person who wears leather. They might just run you over with a chopper.

    Anyways, hopefully going to get it today. My grandpa gets out of the nursing home he's at, so I'll be able to detour to Target and snag if it's on the shelf. Otherwise
    ===

    Two roads diverged in a wood, and Ió
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.
    -Robert Frost

  2. Ads


  3. #82
    The Scrubbiest of Hunters Splash_King's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    55490
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Lostlorn Forest
    Posts
    15,947
    Friends
    123
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0129-0129-0129-0129
    Alright, so I just caught a Rotom, right? On my 4th try (with a Synchronizer, ofcourse), I've got a Timid one. You think these IVs are a keeper? Keep in mind it's a legendary.

    HP.........Attack.....Defense..Sp. atk.Sp. def.Speed
    10 - 14 / 20 - 24 / 26 - 28 / 28 / 1 - 5 / 18 - 22

    Attack is obviously irrelevant (would of been nice if it was in Sp. def instead... ), but the main thing ot look at is the great Sp. atk, and good speed.

    The Vermilion City Guru
    絶望の海。水の墓。スプラッシュ、コイキング!

    Spoiler Alert!

  4. #83
    V(^.^)v WuddlePook's Avatar
    Member #
    26844
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    870
    Friends
    5
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Wouldn't breeding be easier?

    It's decent for a catch. Could be better. A lot better actually. But that's just me, my expectations for anything is high as hell.
    ===

    Two roads diverged in a wood, and Ió
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.
    -Robert Frost

  5. #84
    The Scrubbiest of Hunters Splash_King's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    55490
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Lostlorn Forest
    Posts
    15,947
    Friends
    123
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0129-0129-0129-0129
    Lol, ofcourse it could be much better. ... I'm confident Rotom's can't be bred, though. :P

    The Vermilion City Guru
    絶望の海。水の墓。スプラッシュ、コイキング!

    Spoiler Alert!

  6. #85
    WiiChat Member iamegyption's Avatar
    Member #
    23268
    Join Date
    May 2007
    Posts
    13
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    yo waz poppin just got platinum saturday u finished the game yet? i was woopin wen i had my peral version now gotta start all over!!!!
    _________________
    new to platinum trying to beat as fast as possible got game guid so ask me anythin yay yay!!

  7. #86
    WiiChat Member real-o's Avatar
    Member #
    55525
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Final Destination
    Posts
    673
    Friends
    20
    Wii Friend Code: $post[field5]
    4470-1422-8188-7606
    Quote Originally Posted by SSBfreakCK View Post
    Lol, ofcourse it could be much better. ... I'm confident Rotom's can't be bred, though. :P
    My sources indicate that Rotom is in the Gender Unknown egg group, so it should be able to breed with Ditto. I can't confirm though because I haven't actually tried it.
    Official Video Recorder and Editor for the 1v1 League
    Want to compete in Smash Bros. Brawl on WiiChat? Join the League now!

    SSBB FC: 2105-8307-2555
    MKWii FC: 1547-5875-3678

  8. #87
    WiiChat Member iamegyption's Avatar
    Member #
    23268
    Join Date
    May 2007
    Posts
    13
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    trainin my gible anyone got earthquake they willin to trade?
    _________________
    new to platinum trying to beat as fast as possible got game guid so ask me anythin yay yay!!

  9. #88
    The Scrubbiest of Hunters Splash_King's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    55490
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Lostlorn Forest
    Posts
    15,947
    Friends
    123
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0129-0129-0129-0129
    This isn't the trade thread, you already know where to go for that.

    I'm nearly positive Rotom can't breed, even with ditto... It is in the same egg group as it though, so... ... ... ragh, I don't know.

    The Vermilion City Guru
    絶望の海。水の墓。スプラッシュ、コイキング!

    Spoiler Alert!

  10. #89
    WiiChat Member iamegyption's Avatar
    Member #
    23268
    Join Date
    May 2007
    Posts
    13
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    how i make my rotom change form?
    _________________
    new to platinum trying to beat as fast as possible got game guid so ask me anythin yay yay!!

  11. #90
    The Scrubbiest of Hunters Splash_King's Avatar
    WiiChat Moderator
    Member #
    55490
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Lostlorn Forest
    Posts
    15,947
    Friends
    123
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0129-0129-0129-0129
    You can't yet. For details though, here's a link.

    http://www.serebii.net/platinum/rotom.shtml

    The Vermilion City Guru
    絶望の海。水の墓。スプラッシュ、コイキング!

    Spoiler Alert!

+ Reply to Thread
Page 9 of 34 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 ... LastLast

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

dialga 55555

,

level 100 wabafet

,

poke pork wii.com

,

pokemon platinum codejunkies page2

Click on a term to search for related topics.