LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 4 of 25 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 14 ... LastLast
Results 31 to 40 of 244
  1. #31
    WiiChat Member Rosalina's Avatar
    Member #
    63440
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Mississippi
    Posts
    25
    Friends
    20
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0486-7326-8534-9382
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    What happened to fatu??? Did he really die??

    Lol, I feel so loved. <3


  2. Ads


  3. #32
    Ace Attorney™ Phoenix Wright's Avatar
    Member #
    63324
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    District Courtroom - Room No. 3
    Posts
    670
    Friends
    67
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2731-8224-5251-0572
    Quote Originally Posted by Ashlee! View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    What happened to fatu??? Did he really die??
    You could've Google that... xD and.. You're just a lil slow on this.. Are you? xD

    Spoiler Alert!

  4. #33
    Dont read this. DG~X's Avatar
    Member #
    61802
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Earth.
    Posts
    1,291
    Friends
    160
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1923-6615-4080-7852
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    You spelled umaga wrong, and mark henry sucks in the wwe. Who loses to the miz if your that big.X_X.
    Quote Originally Posted by Ashlee! View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    What happened to fatu??? Did he really die??
    HAHA! Hes so damn old! I think he did die by age though.:/. Like boz said google it..:P.

  5. #34
    Ace Attorney™ Phoenix Wright's Avatar
    Member #
    63324
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    District Courtroom - Room No. 3
    Posts
    670
    Friends
    67
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2731-8224-5251-0572
    Quote Originally Posted by DG~X View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    You spelled umaga wrong, and mark henry sucks in the wwe. Who loses to the miz if your that big.X_X.
    Quote Originally Posted by Ashlee! View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    mark henry ftw, and poor umage. DAMN, sad to see him go. D=
    What happened to fatu??? Did he really die??
    HAHA! Hes so damn old! I think he did die by age though.:/. Like boz said google it..:P.
    Meh, I was tired again i misspell anything when im tired And Mark Henry had a fluke, even tho that was a pretty awkward loss.. xD

    Spoiler Alert!

  6. #35
    I love the game of Basebl Eddy122's Avatar
    Member #
    64715
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Behind the couch
    Posts
    270
    Friends
    18
    Wii Friend Code: $post[field5]
    5798-9589-9244-4010
    Well didn't the Miz come to the ring and randomly attacked him in summer idk
    -Eddy122
    Wii Code: 5798-9589-9244-4010
    Brawl Code: 3093-6961-1469



    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    I'm not old! I'm hip! Just the other day, i went to some groovey party with some cool cats dancing to some hip music!

  7. #36
    Dont read this. DG~X's Avatar
    Member #
    61802
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Earth.
    Posts
    1,291
    Friends
    160
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1923-6615-4080-7852
    Quote Originally Posted by Eddy122 View Post
    Well didn't the Miz come to the ring and randomly attacked him in summer idk
    Nope. They had an official match, mark henry lost.:P.

    Watch and learn..:

  8. #37
    Ace Attorney™ Phoenix Wright's Avatar
    Member #
    63324
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    District Courtroom - Room No. 3
    Posts
    670
    Friends
    67
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2731-8224-5251-0572
    Quote Originally Posted by DG~X View Post
    Quote Originally Posted by Eddy122 View Post
    Well didn't the Miz come to the ring and randomly attacked him in summer idk
    Nope. They had an official match, mark henry lost.:P.

    Watch and learn..:
    it burns me watching that.

    Spoiler Alert!

  9. #38
    Dont read this. DG~X's Avatar
    Member #
    61802
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Earth.
    Posts
    1,291
    Friends
    160
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1923-6615-4080-7852
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    Quote Originally Posted by DG~X View Post
    Quote Originally Posted by Eddy122 View Post
    Well didn't the Miz come to the ring and randomly attacked him in summer idk
    Nope. They had an official match, mark henry lost.:P.

    Watch and learn..:
    it burns me watching that.
    But mark henry won.....how did that burn you?

  10. #39
    Ace Attorney™ Phoenix Wright's Avatar
    Member #
    63324
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    District Courtroom - Room No. 3
    Posts
    670
    Friends
    67
    Wii Friend Code: $post[field5]
    2731-8224-5251-0572
    Quote Originally Posted by DG~X View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    Quote Originally Posted by DG~X View Post

    Nope. They had an official match, mark henry lost.:P.

    Watch and learn..:
    http://www.youtube.com/watch?v=hKGJcCr0SrA
    it burns me watching that.
    But mark henry won.....how did that burn you?
    >.> my own personal problems maybe

    Spoiler Alert!

  11. #40
    Dont read this. DG~X's Avatar
    Member #
    61802
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Earth.
    Posts
    1,291
    Friends
    160
    Wii Friend Code: $post[field5]
    1923-6615-4080-7852
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post
    Quote Originally Posted by DG~X View Post
    Quote Originally Posted by BoZ the Epic View Post

    it burns me watching that.
    But mark henry won.....how did that burn you?
    >.> my own personal problems maybe
    Hmm..Ok?

    Well heres when Miz won.


+ Reply to Thread
Page 4 of 25 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 14 ... LastLast

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search tags for this page

drew mactentyre
,
hornswagles dad
,

hornswoggle

,

wwe hornswoggle

,
wwe-awesome
Click on a term to search for related topics.