LoginRegister
Nintendo Wii / Wii U Forum
+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 11 to 20 of 27
  1. #11
    Banned Kumoriken's Avatar
    Member #
    1956
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Princeville, (Kauai) Hawaii
    Posts
    981
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3916-4519-7595-8108
    Quote Originally Posted by rishi 20
    so do u still ahev wiis everyone?

    what do u prefer?
    I still have a Wii, and honestly, the Wii gets boring pretty fast. No in-depth games, though it's still fun.
    When new games come out, I'll decide then. Besides, I'm havin' all those new system orgasms over the 360. xP
    So, right at this moment, I like the 360 a lot better. But that's 'cause I'm all hyped up on it 'cause I just got it. So, I dunno. xP
    I'd think that the Wii is awesome 'cause of the price and the gimmick and all that, plus the need-to-have games like SSBB coming out, but the 360 has a shit load of in-depth games and LIVE is just superb. xP

    Either way, I'd say I'm satisfied with having both. Way better than having three... PS3's...
    ((Hopefully people will get that joke. xD ))

  2. Ads


  3. #12
    You're kidding, right? Minto's Avatar
    Member #
    8233
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    1,232
    Friends
    2
    Wii Friend Code: $post[field5]
    0505-6993-9515-7982
    hey welcome to the club dude when u get some online games like gears or lost planet give me a call and i have wii60 FTW lol
    Steam ID: Mintoisking
    Xbox live GT: Sir Minto
    PSN ID: Mintoisgod

  4. #13
    HITLER ME JEZ King Wiired's Avatar
    WiiChat Writer
    Member #
    907
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Posts
    5,503
    Friends
    32
    Wii Friend Code: $post[field5]
    8756-4872-6334-8478
    Quote Originally Posted by Sovieto
    i think the starter of tihs thread dose
    and im guessing so far he pefers the wii
    i, and others sold our wii for 360 and dont regret it one bit
    Best decision ever? I think you'll agree.

  5. #14
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Wiired
    Best decision ever? I think you'll agree.
    haha yesss big time

    hey can you pm me your gamertag again>?
    you sent it to me before but i was to lazy to add it (aka busy playing games ) and well i cleared my inbox and lost it, so if you could just send it to me again ill be sure to add you asap =]

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  6. #15
    Banned Kumoriken's Avatar
    Member #
    1956
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Princeville, (Kauai) Hawaii
    Posts
    981
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3916-4519-7595-8108
    I say we all post our gamer tags! xP

    ...I just gotta figure out what mine is when I get home. xP I forgot.

  7. #16
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Kumoriken
    I say we all post our gamer tags! xP

    ...I just gotta figure out what mine is when I get home. xP I forgot.
    do you have xbox gold? or only silver atm
    btw there is an offical thread for this, lemme search it and bump it

    ok something tells me, that spam+flame+double post, was not ganton, sibling, friend messing around?

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  8. #17
    Banned Kumoriken's Avatar
    Member #
    1956
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Princeville, (Kauai) Hawaii
    Posts
    981
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3916-4519-7595-8108
    Quote Originally Posted by Sovieto
    do you have xbox gold? or only silver atm
    btw there is an offical thread for this, lemme search it and bump it

    ok something tells me, that spam+flame+double post, was not ganton, sibling, friend messing around?
    >.> Oh, really?
    And here I was gonna report them for purposeful spam and mindless abuse. xP I suppose I won't. How does Ganton usually act?
    And I only have Silver at the moment, I'm upgrading in about a month or two when I'm done with my traveling. I won't have internet to hook my 360 up to half the time.

  9. #18
    Banned Sovieto's Avatar
    Member #
    883
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    6,585
    Friends
    4
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by Kumoriken
    >.> Oh, really?
    And here I was gonna report them for purposeful spam and mindless abuse. xP I suppose I won't. How does Ganton usually act?
    And I only have Silver at the moment, I'm upgrading in about a month or two when I'm done with my traveling. I won't have internet to hook my 360 up to half the time.
    new gamertag thread is up and running
    ganton usually acts..normal, haha

    Everything in this signature except for this text was made by Wiired, he is my creator and almighty.

  10. #19
    Banned Kumoriken's Avatar
    Member #
    1956
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Princeville, (Kauai) Hawaii
    Posts
    981
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    3916-4519-7595-8108
    Quote Originally Posted by Sovieto
    new gamertag thread is up and running
    ganton usually acts..normal, haha
    >_>
    I'm still fighting the urge to report him. xP
    I just realized, I've never reported someone on this thread.

  11. #20
    WiiChat Member WII60's Avatar
    Member #
    24868
    Join Date
    May 2007
    Posts
    269
    Friends
    0
    Wii Friend Code: $post[field5]
    Quote Originally Posted by rishi 20
    so do u still ahev wiis everyone?

    what do u prefer?
    i still have my wii and i probally still play it more than my 360, but the 360 is really good

    /much thanks to demonflair for the sig!/

    push the green mushroom for rep, thats if i've helped you!

Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts