Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Mutterbud
Last Activity:
Feb 6, 2012 at 10:55 PM
Joined:
Aug 14, 2010
Messages:
56
Trophy Points:
0
Positive ratings received:
0
Neutral ratings received:
0
Negative ratings received:
0

Post Ratings

Received: Given:
Like 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
Funny 0 0
Winner 0 0
Useful 0 0
Location:
Its a secret. I tell, U die! Still wanna know?
Occupation:
Animation Designer

Share This Page

Mutterbud

One Big Epic Fail!!, from Its a secret. I tell, U die! Still wanna know?

Mutterbud was last seen:
Feb 6, 2012
    1. Borg
      Borg
      hey i haven't see u in brawl, sorry that last time my friend Dark wanted that match as a 1v1, but i'll play wit you next time
    2. WillxBeast
      WillxBeast
      im gana add you to MC and i play GE too u you play that
      Mario Kart FC=1592-3660-1481
      GoldenEye FC=2606-6774-6049 ID=CapinChronic
    3. oheric
      oheric
      Exchange Brawl codes? (:
      Mine is 1549-6612-2334.
    4. Splash_King
      Splash_King
      The AG starter deck... T'was called Machina Re-volt or something like that, yeah? I grabbed one of those in preparation for that Ulti Gear deck I mentioned... Although, as I said, I never made it. :lol:

      I'm still runnin' a hardly improved Monarch deck from '06. I don't even have Fishborg, Formula Synchron, etc. :lol: I'd get ruined in tourny play. You got a metagame-current deck, bro?
    5. Mr. MR
      Mr. MR
      you play card games?
    6. Splash_King
      Splash_King
      Ancient Gears, you say? >_>

      You remember what sort of deck it is? I was gonna invest in an AG deck that actually uses ultimate ancient gear golem at one point, but I wasn't sure if it'd be any good, and chickened out. :lol:
    7. RockerJ
      RockerJ
      Ah. I see. A lot of my friends have Dragunitys, and I really do like the MH deck. It's always fun to just bulldoze someone with that deck.
    8. clintonxxx
      clintonxxx
      add me on wii 5825-4609-2030-1947 clinton
    9. clintonxxx
      clintonxxx
      do you have a wii number
    10. RockerJ
      RockerJ
      What deck are you currently building now? I'm looking into getting a new deck. Especially if you can build an X-Saber deck. But right now, I don't really care which.
    11. wurmple01
      wurmple01
      I added you Mutterbud
    12. Borg
      Borg
      k I added u
    13. RockerJ
      RockerJ
      Hey Mutterbud. I actually have a Master Hyperion deck, and I really like it! It's just that I like Blackwings better. I still do the cards on top of the game, so you can imagine where a lot of my money goes :lol:.
      I'm actually beginning to work on my X-Saber decks, which I also like a lot. I love the way they swarm, only econd to Legendary Six Sams IMO. But, L6Ss are already used by two of my friends, so it'd be rude to use those.
    14. Mr. MR
      Mr. MR
      ya, i know what you mean. anyway i see your code and my code is in my sig as well
    15. Mr. MR
      Mr. MR
      hey, so you brawl?
    16. triniboy
      triniboy
      join on my website! if ur lookin for aa gud fight join it now! tournament will be held VERY soon! http://ssbb-tf.webs.com/ you can chat live with each other on the site! if ur a brawl fan looking for competition join the site! Thanks
    17. KJRC
      KJRC
      I add u in Brawl !!! My SSBB friend code is :2537-4307-9806
      Lets brawl soon!! =3
    18. goon:)
      goon:)
      do you want to be friends online and play games together?
      if so, brawl fc is: 2794-5332-7516 the name is qualls and im going to add you on wii system:7849-5508-6360-5463
    19. SD_BIGSHOT
      SD_BIGSHOT
      i still want to know where you livexD but anyways thanks for the post about SD you want join?
    20. Axtlar
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Its a secret. I tell, U die! Still wanna know?
    Occupation:
    Animation Designer
    Wii Online Code:
    2053-4984-0224-2269
    Wii Username:
    B3A5T & MK MA5T3R
    Playin SSBB and MKW

    Signature

    Theres 365 days in a year that u Noobs hav to live up to. That means theres 365 days in a year that u Noobs get Owned by Me!

    Heres the codes 4 the games I play:
    MarioKart FC: 1377-4538-5089
    SSBB FC: 4770-4776-3663.


    Pm me if ur gonna add me as a friend on either game.

    :angry:All Hale Soul 'Eater' Evens!!:angry: