Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

1 v 100

Discussion in 'Xbox Consoles' started by Dorkfish, Jun 9, 2009.

  1. Dorkfish

    Dorkfish I'm Good at Games

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    955
    Likes Received:
    12
    Location:
    In the Boondocks
    Wii Friend Code: 3041-8420-1576-4112
    3041-8420-1576-4112
    Well, I'm a trivia buff and I'm in love with this game. Anyone up for some beta sometime when its up?
     
  2. Xx EL94 xX

    Xx EL94 xX WiiChat Member

    Joined:
    Jun 7, 2009
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    im up for a game in a little bit. add me. GT is in my sig.
     
  3. RivalDestiny

    RivalDestiny WiiChat Member
    Staff Member

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    1,451
    Likes Received:
    17
    Location:
    Michigan
    Wii Friend Code: 0409-5781-9484-0073
    0409-5781-9484-0073
    Played it three days straight...2 hours each day. I have to say, it's really fun and addicting when playing with friends.
     
  4. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    .. I take it this isn't availble in the UK?
     
  5. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    not yet. but hay when do things ever come out here at the same time as everywhere else?

    yeah i know somethings do and the the delay in games is actually noticable less over last few years.


    i cant wait for it to be honest, xbox site says Soon so fingers crossed
     
  6. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    The beta for the UK is out today, anyone know what time?
    Wanna win me some prizes.
     
  7. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    dont think you can win prizes in the beta not too sure though, but hay im gonna download it soon and play :)
     
  8. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    i dont understand the system ahhh
     
  9. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Haha I downloaded and played it the other night as well, so confused.
    The fact that when you're in the crowd, your avatar is still put in the 100 is what confuses me, at least I think that's what happens :|
    and I'm unsure if people actually get the prizes or not in beta also..
    fun though.
     
  10. Dorkfish

    Dorkfish I'm Good at Games

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    955
    Likes Received:
    12
    Location:
    In the Boondocks
    Wii Friend Code: 3041-8420-1576-4112
    3041-8420-1576-4112
    Its not in the 100, when it zooms to your avatar you can see that the avatar is in the crowd and not in the mob. No, you can't win MS points in beta, but every question you answer, whether its right or wrong, enters you into a sweepstakes to win a whole bunch of shit.
     
  11. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    Yeah but when i said i dont undersatnd the system, i didnt word it very well i meant.

    HOW THE F WORD do you download it and or play it. lol.

    i may sound like a complete noob here, and i must say its the first time iv been confused about something to do with xbox lol
    .

    id like to play with some people too.
     
  12. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Oh haha. Basically, what I did anyway, set a schedule for 1 of them (there's one on tonight at 6.30 ;)) and then it'll download automatically. I didn't even realise until minutes later it said '1vs100 has downloaded' or whatevz.
     
  13. Foxy

    Foxy Super Ninjarator
    Staff Member

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    6,689
    Likes Received:
    105
    Wii Friend Code: 3881-9484-9041-5848
    3881-9484-9041-5848
    In extended play I was 7th<3
     
  14. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Was your 4th in the crowd with liek 120k the other day though?
    But yeah you pown you lucky nfoasndfkasjndfl.
     
  15. Foxy

    Foxy Super Ninjarator
    Staff Member

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    6,689
    Likes Received:
    105
    Wii Friend Code: 3881-9484-9041-5848
    3881-9484-9041-5848
    Me, Mikhail and Bernard make the single greatest quiz team the world has ever seen.
     
  16. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
  17. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    yay i got 22 question streak woo hoo lol

    it was beta general knowlege or summin like that, and first question was what is the most popular brand of baked beans in UK

    HAHAHA its was easiest quiz EVER. i dunno what final score was like i think 167,000
     
  18. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    The Sven question was excellent.
     
  19. daviduk200

    daviduk200 The XBOX 360 Guy

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    30
    Location:
    Scotland
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    OMG me and my mate were playing the live beta for prizes, last night

    and we got in the mob, and the guy lost, so like 70 people in the mob split like 600 points lol.

    we got an arcade game and 90 points, we got Braid. unfair though as it was all on his profile :(. no fair
     
  20. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    I played with you the other day Dave ;)

    except the question 'what is Homer Simpsons catch phrase' and I tried to do it as quick as poss.. putting my answer as 'Doosh!'











    doosh.
     

Share This Page