Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Bash.org

Discussion in 'The Lounge' started by King Wiired, Apr 22, 2007.

  1. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Lmao, was looking through profiles and found this on Gymdawg's :
    http://bash.org/?top2
    And, as far as I can tell, it's a bunch of funny IM conversations that have been copied onto here (whether they're real or made up, I don't know) but some of them are really funny haha, examples such as:
    and one more
    Haha, some funny shizz on there :] maybe just my cheap sense of humour but still :p check it out :] (all cred to Gym of course)
     
  2. con77

    con77 Joined the dark side

    Joined:
    Mar 8, 2007
    Messages:
    611
    Likes Received:
    9
    Location:
    Manchester
    lol i read the first one and i was already laughing nice find
     
  3. A RAND0M TAC0

    A RAND0M TAC0 Like A Stone

    Joined:
    Dec 20, 2006
    Messages:
    630
    Likes Received:
    8
    Location:
    Illinois
    Wii Friend Code: 0882-4030-9133-6768
    0882-4030-9133-6768
    id kill myself if i was Quake-Hat, man, that sucks so bad
     
  4. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    Whoa, you, wiired, are kinda late. Bash was cool a looooooooong time ago lmao. They haven't updated the top 200 in a loooooooooong time....lol. I used it twice.
     
  5. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Leave me alone :lol: well atleast Con and Taco ain't heard of it :cool: we're still cool, right? :]] haha :]
     
  6. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Great site along with some funny/weird conversations...

    I'll post some later.
     
  7. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    I'll laugh when i0n closes this thread because it is off site advertising....
     
  8. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Haha, he shouldn't do I don't think. He usually only closes threads in which are forums or involve signing up to something. This is just a site to look at for laughs :]
     
  9. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Yeah I wouldn't consider this advertising..

     
  10. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Haha, couple more of my faves :] :
    Haha love this site, even though IT IS OUTTA FASHION. :]
     
  11. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    LOL.... You do know most of those are made up right?
     
  12. tank

    tank Semper Ubi Sub Ubi

    Joined:
    Nov 26, 2006
    Messages:
    1,090
    Likes Received:
    21
    Location:
    Pittsburgh, PA
    some of those are too good to be made up.
     
  13. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Kinda guessed that ;] still funny nonetheless.
     
  14. ilikecookies

    ilikecookies WiiChat Member

    Joined:
    Mar 2, 2007
    Messages:
    1,175
    Likes Received:
    12
    Location:
    B.C.
    Wii Friend Code: 3054-3489-6043-9855
    3054-3489-6043-9855
    lmao these are funny.

    I haven't seen this before so thanks for da linkage.
     
  15. Sovieto

    Sovieto Banned

    Joined:
    Aug 6, 2006
    Messages:
    6,585
    Likes Received:
    91
    hahah funny
     
  16. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Even though half of them are probably made up their still funny...I'll post some more later on :)
     
  17. +Maniacal=Maniac+

    +Maniacal=Maniac+ Am I Losing Friends?

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    63
    Wii Friend Code: 4516-7863-9846-6018
    4516-7863-9846-6018
    LMAO!!!

    These Are Hilarious!!!

    Thanks Wiired! :lol:

    Lol... Sin= Abbreviation For "Sine"... A Trigonometry Term... We Just Learned It.
     
    #17 +Maniacal=Maniac+, Apr 22, 2007
    Last edited: Apr 22, 2007
  18. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Wow....just wow..
     
  19. +Maniacal=Maniac+

    +Maniacal=Maniac+ Am I Losing Friends?

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    63
    Wii Friend Code: 4516-7863-9846-6018
    4516-7863-9846-6018
    I Just Read This One And Exploded In Laughter!

    :lol:
    ROTFL

    This Next One Is One Of My Favorites But It Contains Strong Sexual Content.
    http://bash.org/?642195
     
    #19 +Maniacal=Maniac+, Apr 22, 2007
    Last edited: Apr 22, 2007
  20. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    Hm....those are all very old. Find some new ones that aren't in the top 200?
     

Share This Page