Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

bubble boy

Discussion in 'The Entertainment Lounge' started by The_Loose_Cannon, Jul 10, 2007.

  1. what an underrated movie! i secretly love it lmao
     
  2. wario2ooo

    wario2ooo vote for me....Wario!

    Joined:
    May 17, 2007
    Messages:
    6,077
    Likes Received:
    57
    Location:
    Calfornia, USA
    Wii Friend Code: 0162-6929-7214-8876
    0162-6929-7214-8876
    a bubble boy who traveled all the way to niagra falls to stop a wedding and to tell this girl he loves her

    good move, wanna see it again
     
  3. surfinrach90

    surfinrach90 I GOT A JAR OF DIRT.

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    4,468
    Likes Received:
    79
    [​IMG]

    Hmm.. think I'll give it a miss lol
     
  4. Foxy

    Foxy Super Ninjarator
    Staff Member

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    6,689
    Likes Received:
    105
    Wii Friend Code: 3881-9484-9041-5848
    3881-9484-9041-5848
    Lmao, I want to see that:lol: Bubble boy, does he live in a bubble?


    It will never be as good as the station agent<3 what a film, I am currently obsessed:lol:
     
  5. yeah its a classic!!!!

    you must watch it one day if you already havent. "YOU WANT 500 DOLLA!?!?!?!?!"
     
  6. wario2ooo

    wario2ooo vote for me....Wario!

    Joined:
    May 17, 2007
    Messages:
    6,077
    Likes Received:
    57
    Location:
    Calfornia, USA
    Wii Friend Code: 0162-6929-7214-8876
    0162-6929-7214-8876
    :lol: oh yeah, the part when the bubble boy wants 500 dollars to pay the taxi driver, funny

    then he wrestled 2 chicks for it

    U WANT 500 DOLLA!?

    heh
     
  7. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    haven't seen in forever.

    You seem to like a vast range of movies.
     
  8. for those that just dont understand

    [MEDIA]http://youtube.com/watch?v=2buteHswvBA[/MEDIA]
     
  9. bonodo

    bonodo Wicked Hot Lush Lips

    Joined:
    Jan 24, 2007
    Messages:
    797
    Likes Received:
    14
    Location:
    runcorn, uk
    Wii Friend Code: 1262-1897-0166-8568
    1262-1897-0166-8568
    bubble boy? ohh is that the film ive never herd of until now, yeah i dont know it. but is it good? if it is i might see if i can't get my hands on it
     
  10. vagrant

    vagrant ₪ ۩ ₪

    Joined:
    Nov 5, 2006
    Messages:
    3,255
    Likes Received:
    26
    Location:
    Cedar Rapids, Iowa
    Wii Friend Code: 8573-5327-9660-0097
    8573-5327-9660-0097
    The original bubble boy was aweful.

    God I hate travolta.
     
  11. bubba-ga-nush

    bubba-ga-nush Im on more than you think

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    616
    Likes Received:
    6
    Location:
    Coolsville with scooby-doo
    Wii Friend Code: 3369-4758-4482-0967
    3369-4758-4482-0967
    LOL I'm with ya Jill. I love bubble boy. :)
     
  12. ZeLdA4LiFe

    ZeLdA4LiFe @SoHugo17 FOLLOW ME? :)

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    1,478
    Likes Received:
    16
    Location:
    Stanton, CA
    omg i would have loved to see a sequel, but then again, it there cant be.

    at the end, he realizes he can live outside the bubble and so he gets out of the bubble. so they would not be able to make bubble boy 2 which sucks.
     
  13. in the land of entertainment, everything is possible

    cloe and jimmy can have a kid with no immunities and he goes to college to get drunk and screw hot chicks lol!

    comeon! its a straight to dvd failure lol
     

Share This Page