Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Godfather: Blackhand Edition ERROR?

Discussion in 'Nintendo Wii Gaming' started by PtonJalken, Apr 5, 2007.

  1. PtonJalken

    PtonJalken Ptowwnaagee!

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    1,059
    Likes Received:
    3
    Location:
    Canada
    Wii Friend Code: 7740-5070-1158-5119
    7740-5070-1158-5119
    Ok, dunno if this is normal or not so i want to check.

    Whenever i play godfather i notice on a bigger tv that during in-game scenes or cutscenes that when there is alot of particles such as fire or smoke/fog that sometimes all these blueish dots appear randomly on the screen. Any awnsers are appreciated. (PS: I am NOT on 480P, on 480I)
     
  2. surfinrach90

    surfinrach90 I GOT A JAR OF DIRT.

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    4,468
    Likes Received:
    79
    Hmm..I'm sure somebody else mentioned little dots while playing this game..

    Try the search maybe you can dig it up?

    As for me it's fine..as far as I know, I mean I've never noticed or anything
     
  3. PtonJalken

    PtonJalken Ptowwnaagee!

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    1,059
    Likes Received:
    3
    Location:
    Canada
    Wii Friend Code: 7740-5070-1158-5119
    7740-5070-1158-5119
    Thx. i searched but didnt see much.

    The dots arent going to kill me. But meh.

    How big is ur TV? I noticed it once on like a 19" and then i noticed it alot more on a 27". Could be the age of the tvs maybe. lol (and are u 480P or I)
     
  4. PtonJalken

    PtonJalken Ptowwnaagee!

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    1,059
    Likes Received:
    3
    Location:
    Canada
    Wii Friend Code: 7740-5070-1158-5119
    7740-5070-1158-5119
    any other idea?
     
  5. ottoman

    ottoman Banned

    Joined:
    Dec 2, 2006
    Messages:
    1,334
    Likes Received:
    21
    Location:
    London
    Wii Friend Code: 1156-6661-4692-6561
    1156-6661-4692-6561
    im on a 32", not sure if im not 480i or 480p..infact i dont even know the difference :) im no tecnical guy, i just play godfather for hours :lol:

    And no ive never noticed any dots or glitches.
     
  6. WiiZero

    WiiZero Game Wiizard

    Joined:
    Feb 7, 2007
    Messages:
    1,729
    Likes Received:
    21
    Wii Friend Code: 5435-9829-5121-8955
    5435-9829-5121-8955
    Could easily be the disc try cleaning it
     
  7. PtonJalken

    PtonJalken Ptowwnaagee!

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    1,059
    Likes Received:
    3
    Location:
    Canada
    Wii Friend Code: 7740-5070-1158-5119
    7740-5070-1158-5119
    meh its not big deal to me anyways. Just wanted to know if its normal.
     

Share This Page

Search tags for this page

godfather blackhand edition, error with disk

,

godfather wii error