Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

New Pic Analysis

Discussion in 'Legend of Zelda' started by deity_link, Nov 10, 2006.

  1. deity_link

    deity_link The one and only

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    1,857
    Likes Received:
    29
    Wii Friend Code: 2528-7696-5174-8862
    2528-7696-5174-8862
    Hmmmm.. was just examining some of the pics and noticed this again I was thinking about posting it but yeh I'll do it now
    [​IMG]
    What the branch kinda thing on the far right with the little blue dots hmmm.... interesting what could it all mean....

    And please nobody make the stupid comment "We'll find out in a couple of days" cause that's just the slightest bit obvious
     
  2. Mrjingles_23

    Mrjingles_23 WiiChat Member

    Joined:
    Oct 8, 2006
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0
    Location:
    Newfoundland, Canada
    I've been wonerding the same thing...maybe it represents Midna's magic, or wolf Links speed bursts???
     
  3. Rift

    Rift WiiChat Member

    Joined:
    Oct 25, 2006
    Messages:
    177
    Likes Received:
    0
    Wii Friend Code: 7509-5934-6367-2803
    7509-5934-6367-2803
    There is a little info in this reply that could be considered a spoiler I would think... Don't read anymore if you don't want any info on TP....


    no, if you read the 100 review thing, I belive that is the little lights (tears of light) he was talking about that you had to collect in order to banish the twilight from an area I think....


    "The second wolf ability relates to one of the primary objectives for entering the Twilight Realm to begin with, which is to meet a Light Spirit, retrieve the Vessel of Light, and fill it with collected Tears of Light. That's a lot of Lights, I know, so let me try to explain. First, put aside any fears you might have about the Twilight Realm existing solely as a means to push collect-a-thons. You do chase down some gruesome white insects in order to retrieve the Tears of Light, yes, but this only happens a few times, according to Nintendo representatives, and then you're off to something else."

    "Only when you do that will Light be restored to the area"
     
  4. Zaine06

    Zaine06 Evil Link

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    392
    Likes Received:
    0
    Yeah I kinda wonder what that is too. Maybe it is magic.
     
  5. Taero

    Taero WiiChat Member

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    357
    Likes Received:
    2
    Location:
    UK
    ^^^^^^^^^
    Correct I believe, would be better than having to open your inventory all the time to see how many tears you have.
     
  6. chessaholic

    chessaholic WiiChat Member

    Joined:
    Aug 27, 2006
    Messages:
    497
    Likes Received:
    1
    Location:
    Wales, UK
    I dont think ill be able to come on here after the Us launch- too many people talking, spoiling thing. Damn me for living in Europe. I want to immigrate.

    P.S I guess you'll find out what they are in a few days time. lmao. It had to be said im afraid.
     
  7. Zaine06

    Zaine06 Evil Link

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    392
    Likes Received:
    0
    Yup I am going to tell everything about the game once i beat it. (Just kidding)
     
  8. deity_link

    deity_link The one and only

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    1,857
    Likes Received:
    29
    Wii Friend Code: 2528-7696-5174-8862
    2528-7696-5174-8862
    I'm leaving until I get the game (25 days woot) and beat it yay it'll be hard to resist but I've done well so far to avoid most gameplay previews, opening scene etc.
     
  9. Zaine06

    Zaine06 Evil Link

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    392
    Likes Received:
    0
    Yeah me too. Damn you still have 3 and a half weeks. Good luck with waiting man. I am so damn impatient and I only have 8 days not to brag or anything.
     
  10. Mrjingles_23

    Mrjingles_23 WiiChat Member

    Joined:
    Oct 8, 2006
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0
    Location:
    Newfoundland, Canada
    lol....I like to know some spoilers, not in order or anything, but then it just gets you so much more hyped to find out what the plot os about, and then you wrack your brain trying to come up with what is going on, and then you get even MORE hyped up! Just random littl ebits of info can make it even more enriching, because then you see something familiar and say, 'so THATS where that fits into the plot!'
     

Share This Page