Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Overheard at the Dr.'s Office

Discussion in 'The Lounge' started by RiddleN, Jan 3, 2008.

  1. RiddleN

    RiddleN The Only One that Matters

    Joined:
    Dec 24, 2007
    Messages:
    86
    Likes Received:
    0
    Location:
    Over There
    Wii Friend Code: 6101-8030-4199-6290
    6101-8030-4199-6290
    This is pretty funny, so I thought I would share.

    I was sitting in the waiting room of the doctor's office today, waiting on getting a checkup and my prescriptions renewed. There was this old, large man sitting in the seat next to me, and he had one of those annoying Bluetooth headsets for his cell phone. Well, he got a call, and being the considerate and polite person he was, he decided to take the call right there in the middle of the waiting room and talk as loud as he possibly could.

    Here's the funny part. From what I could gather from his end of the conversation, he is trying to sue Paramount Pictures for using the name "The Godfather." :lol:
    Yeah. This guy was yelling at his lawyer on the phone, saying things like, "I was using that name 20 years before they made that movie! I should have legal rights to it!!"

    I was trying everything in my power not to start laughing. Like I said, this was a very large man. He could have easily sat on me and really hurt me.

    Apparently this guy has left numerous messages with "someone" at Paramount, and he is baffled as to why they aren't responding to him. Just imagine; there is some guy walking around that actually goes by the name "The Godfather." :lol: WTF!?
     
  2. Ashwii00

    Ashwii00 Nintendo Loyalist

    Joined:
    Dec 27, 2007
    Messages:
    217
    Likes Received:
    3
    Location:
    IN
    Wii Friend Code: 3080-8261-2528-7278
    3080-8261-2528-7278
    HAHAHAHAHAHHA! Don't you just love eavesdropping on random people? That is great, maybe he will be in the news soon!
     
  3. chach

    chach umm yaa.... anybody here?

    Joined:
    May 13, 2007
    Messages:
    1,260
    Likes Received:
    33
    Location:
    In search of epic lulz
    Wii Friend Code: 1185-8785-0113-8139
    1185-8785-0113-8139
    That was me!

    :mad:
     
  4. RiddleN

    RiddleN The Only One that Matters

    Joined:
    Dec 24, 2007
    Messages:
    86
    Likes Received:
    0
    Location:
    Over There
    Wii Friend Code: 6101-8030-4199-6290
    6101-8030-4199-6290
    Oh, my bad.....I meant it in a flattering way....yeah.
     
  5. Mc_Evan

    Mc_Evan Happy X-Mas !

    Joined:
    Dec 10, 2007
    Messages:
    433
    Likes Received:
    1
    Location:
    Napa , California
    Lolllol that was great . The Godfather
     
  6. CantGetAWii

    CantGetAWii WiiChat Member

    Joined:
    Dec 22, 2006
    Messages:
    6,420
    Likes Received:
    62
    Location:
    WiiChat
    Wii Friend Code: 3099-0319-5478-2979
    3099-0319-5478-2979
    Its amazing the limits people go to these days.
    Thats too funny :lol:
     
  7. zap'em up

    zap'em up WiiChat Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    274
    Likes Received:
    0
    lol i can imagine it now that man yelling at paramount pictures nd the worker there on the phone going dude wtf are u for real.
    ahh omg that made my day
     
  8. 261311

    261311 The Man on Ice

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    993
    Likes Received:
    5
    Location:
    Canada
    lolomgno.
     
  9. d_k

    d_k Blahhh

    Joined:
    Jan 28, 2007
    Messages:
    301
    Likes Received:
    2
    Wii Friend Code: 7162-8575-3268-1906
    7162-8575-3268-1906
    hahahahahahahahaha =D
     
  10. samXcor3

    samXcor3 the best kid!

    Joined:
    Oct 2, 2007
    Messages:
    1,456
    Likes Received:
    16
    Wii Friend Code: 3732-3369-2853-4491
    3732-3369-2853-4491
    hahah! That's like paris hilton trying to copyright "That's hot."

    Also, true story: Did you know the actual specific shade of red on coke bottles is copyrighted? Yes, apparently you can copyright colors.
     
  11. *Gymnast*

    *Gymnast* Wii rocks!

    Joined:
    Dec 1, 2007
    Messages:
    285
    Likes Received:
    3
    Location:
    playing a wii
    lol! he is just now trying 2 sue them! he should sue the video game manufacturs while hes at it.
    people these days......
     
  12. Wiily Good

    Wiily Good WiiChat Member

    Joined:
    Oct 28, 2006
    Messages:
    941
    Likes Received:
    26
    Location:
    Australia
    Yes and Cadbury (I think only in UK and Australia, they sell real chocolate, not that Hershey crap) have copyrighted the colour purple. It says so on their wrappers.
     
  13. 261311

    261311 The Man on Ice

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    993
    Likes Received:
    5
    Location:
    Canada
    Jay-Z Blue.
     
  14. FRuMMaGe

    FRuMMaGe Waluigi's #1 Fan!

    Joined:
    Dec 18, 2006
    Messages:
    2,962
    Likes Received:
    71
    Location:
    England
    Wii Friend Code: 2482-6460-3144-9934
    2482-6460-3144-9934
    I'm going to sue Nintendo for saying they created Waluigi.

    Waluigi was the one who created Nintendo.
     
  15. wiiman14

    wiiman14 Hello-Moto/Go Leafs Go!!!

    Joined:
    May 26, 2007
    Messages:
    589
    Likes Received:
    12
    Location:
    At Wiichat
    Lmao, what a idot. :lol:
     
  16. [DT]

    [DT] Gearhead Surf Coder

    Joined:
    Aug 30, 2007
    Messages:
    1,314
    Likes Received:
    28
    Location:
    Vilano Beach, FL
    That's actually an interesting part of copyright and trademark law. Trump tried the same thing with 'You're Fired' - it crosses over into the fair use language in copyright laws.

    Usually if a simple common word or phrase is copyrighted, it's within a specific usage context - i.e., the word time. While it can be used with reasonable freedom, you'd find yourself pinched if you tried to start a magazine called Time!


    Yes, and the brand managers of those companies are psychotic about it. We designed/developed the Tropicana website several years ago, and the specific orange in the usage relating to juice/beverage products was trademarked - we had the folks up for a comp review, and one of my designers had strayed from the orange just a few values and one of the BM's picked up on it right off (and got all cranky about it :lol: ).

    A few weeks earlier we almost had a catastrophic mishap with a fridge filled with Minute Maid :crazy:
     
  17. RiddleN

    RiddleN The Only One that Matters

    Joined:
    Dec 24, 2007
    Messages:
    86
    Likes Received:
    0
    Location:
    Over There
    Wii Friend Code: 6101-8030-4199-6290
    6101-8030-4199-6290
    I was thinking the same thing. That movie has been out since '72. Why has he just now thought of filing a lawsuit?


    And as for the color thing; that's just insane. I wonder if Skittles could copyright the rainbow? Then everybody would be screwed. :lol:
     
  18. bubba-ga-nush

    bubba-ga-nush Im on more than you think

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    616
    Likes Received:
    6
    Location:
    Coolsville with scooby-doo
    Wii Friend Code: 3369-4758-4482-0967
    3369-4758-4482-0967
    LOL. I can actually see that happening.:lol:

    That's a good story by the way.
     
  19. need a wii

    need a wii cant find a wii :(

    Joined:
    Dec 31, 2007
    Messages:
    140
    Likes Received:
    0
    Location:
    england
    lol im sure thats the only reason they made the bluetooth headsest ;)
     
  20. SHW

    SHW WiiChat Member

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Haha, people these days. But it's like tomorrow morning:
    NewsHeadlines - Man sues Paramont for using the name "The Godfather."

    That would definitely shut us up haha.
     

Share This Page