Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

The official nintendo wii rumour thread

Discussion in 'Nintendo Wii Chat' started by rishi 20, Jun 3, 2007.

  1. rishi 20

    rishi 20 Banned

    Joined:
    Mar 27, 2007
    Messages:
    389
    Likes Received:
    3
    Location:
    england, london
    on this thread you can show and spread rumours thats to do with nintendo wii.

    you can post your videos and pictures.:smilewinkgrin:
     
  2. Wii_BrEnDo2007

    Wii_BrEnDo2007 Gran Turismo

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    2,731
    Likes Received:
    54
    Location:
    Ecosse
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    the offical how many offical threads can you make in a day
     
  3. rishi 20

    rishi 20 Banned

    Joined:
    Mar 27, 2007
    Messages:
    389
    Likes Received:
    3
    Location:
    england, london
    okkkkkkkkk!wierd brendo so anyone got any rumours.

    i heard ssbb will be relised acrross europe july 29th
     
  4. Wii_BrEnDo2007

    Wii_BrEnDo2007 Gran Turismo

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    2,731
    Likes Received:
    54
    Location:
    Ecosse
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    i heard at e3 mario kart is gonna be relesed
     
  5. Stranger

    Stranger WiiChat Member

    Joined:
    Feb 22, 2007
    Messages:
    856
    Likes Received:
    27
    not released, I think you mean announced, and maybe with a playable demo...:lol:
     
  6. Wii_BrEnDo2007

    Wii_BrEnDo2007 Gran Turismo

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    2,731
    Likes Received:
    54
    Location:
    Ecosse
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    oh yeah sorry i suck!
    lol i have to remember to not act stupid every once in a while

    lol
     
  7. Wii_Smurf

    Wii_Smurf No.1 Smurf

    Joined:
    Dec 5, 2006
    Messages:
    3,952
    Likes Received:
    71
    Location:
    Manchester
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    I heard your threads are stupid.... Just a rumour :ciappa:
     
    • Like Like x 2
  8. rishi 20

    rishi 20 Banned

    Joined:
    Mar 27, 2007
    Messages:
    389
    Likes Received:
    3
    Location:
    england, london

    oh thats nice smurf what did i ever do to you. :wtf:
     
  9. Wii_Smurf

    Wii_Smurf No.1 Smurf

    Joined:
    Dec 5, 2006
    Messages:
    3,952
    Likes Received:
    71
    Location:
    Manchester
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    Im in a funny mood, What can I say
     
  10. LevesqueIsKing

    LevesqueIsKing An Instant Classic

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    4,855
    Likes Received:
    66
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    lmfao *REPPED*

    I heard that LevesqueIsKing thinks its hilarious when random people try to make *OFFICIAL* threads and they are off the front page within a week...let alone getting stickied.














    Again, just a rumor.
     
  11. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    lol. I'd rep ya if i could (see my post in site feed :p)

    seriously rishi.... be glad I don't mod. you'd be post banned.

    All of wiichat is for rumors and such..... it's under the description of "wiichat" section. You can't limit rumors to be like this.

    </rumor>
     

Share This Page

Search tags for this page

nintendo rumour