Search results

  1. F

    Pre-ordered GTAIV today - can't wait :)

    went to EB today and pre-ordered GTAIV, was surprised they didnt say that pre-orders were backed up or sumthin just prob gonna have to rush to the store on the 29th to get my copy :)
  2. F

    Mario Kart looking and sounding disapointing

    I know some of you are gonna come out and say "no way, you're crazy, game looks great" and defend the game and whatnot, but the fact is, like it or hate it, we have to face it, the game isnt looking good at all. The graphics are gamecube standard at best, theres only one racer per car (why they...
  3. F

    Apollo Justice: Ace Attorney

    Hey guys i was just wondering if anyone knows when this game comes out in australia because i saw the preview of it and want it :) ill prob go buy phoenix wright wen i get the chance to keep me until this one's out but any info would be appreciated
  4. F

    No More Heroes Australia

    Well over here in Aus we're getting No More Heroes in a few weeks and i was contemplating getting it or not. Ive read countless reviews which all say its an awesome game with good, fun, fast gameplay yet the free roam and city seem to lack any real detail/enjoyment. I would still (going by...
  5. F

    Heroes 2 2moro! Wohoo!

    Aye guys, we here in australia are getting moh: heroes 2 2moro and just wondering if the servers are still full daily cuz im looking forward to lots of good matches.
  6. F

    Which should i get?

    K well ive had a ps3 since xmas and atm i have simpsons game and COD4, loved em both and on february 7th over here in aus, turok and burnout paradise are released on the same day and i only wanna get one of em so im wanting some opinions (NO CONSOLE WARS COMMENTS PLZ) on which i should get and...
  7. F

    So, when brawl is out........

    I was wondering......when brawl is out and the millions flock to the online and such, will MOH Heroes 2 still be highly populated online cuz we get it in 2 weeks over here in aus and i dont wanna buy it if its not gonna be populated for much longer......
  8. F

    IGN give new sonic riders a poor score

    for any of you who were still in the dark about whether or not to buy this game i was just looking on the ign site and saw the review. Im not sure if this has been posted already and i apologise if so but here it is, and i have to say i dont blame this review in the slightest -...
  9. F

    Just to double check

    sorry about re-asking this question guys but i only seemed to have gotten 1 or 2 replies and still a bit cloudy...... In about 3 weeks we here in Aus are getting MOH: heroes 2 and i just wanted to know if the online will still be full of players and the servers full daily cuz i dont wanna buy it...
  10. F

    Whats your favourite so far?

    just interested to hear everyones favourite final smash from what we've seen so far from confirmed characters. Personally i think that super sonic looks pretty good as each time he hits someone it does like 50 dmg and id say my other favourite is definately ike's. It reminds me of omnislash from...
  11. F

    after finishing the game

    hey guys i was just wondering - i finished this game long ago (about 35 hours total) and i just felt like free roaming the other day but couldnt as i was just stuck inside hyrule castle. Once uve completed the game is there any way u can revisit anywhere u want or are u perm. stuck in the castle?
  12. F

    cod4 server problem?

    tonight i was trying to get online for COD4 and it kept saying i must be signed in to the PSN to play online when i was already signed in (tested to make sure my online was fine and it was). An hour before this error i was playing COD4 online just fine but now this is keeping me from...
  13. F

    COD4 online is #####ng me off

    K now a few days ago wen i was trying the online and had that "trying to join potential matches" message for hours on end but today just about put me off the online altogether. To begin with, out of an hour of trying to join matches i got to play about two 5 minute games. After that, every...
  14. F

    COD4 online so annoying at times!

    k seriously the COD4 online for ps3 is really annoying. I started off trying to connect and get that "trying to connect to potential matches" message for ages and ages and no matches. I had about 4 matches today but spent about 30 mins just trying to connect to them. And no, its nothing to do...
  15. F

    wondering about heroes 2...

    aye guys just thought id ask something about MOH: heroes 2. We havent yet got it in Aus, getting it in feb 08 (after it was advertised and set for release in october - thanks EA) and im prob definately getting it cuz ive wanted it for ages. I just wanted to know will heaps of ppl still be...
  16. F

    my thoughts..........

    Just cuz ive seen sooooooooo many posts recently about things like "what game should i get for christmas?" and "what are the best games atm?" i just thought id do a short summary of some of the best games ive played/seen. For a start i think anyone and everyone needs a copy of mario galaxy (its...
  17. F

    links crossbow training and RE:UC

    hey guys just got LCT and RE:UC today and thought id share my thoughts. At first, i was thinking LCT was one of those games id disregard after a day or two but it is surprisingly enjoyable. The aiming ratio is quite annoying at times as u find urself aiming at least 3-4cm away from the actual...
  18. F

    question about wii zapper

    hey guys, just a quick question about the wii zapper. Were getting it here in AUS thursday this comeing week with RE:UC and i was just thinking, couldnt u use the zapper for any other shooting game such as RE4 or medal of honour vanguard cuz i have both those and would like to play them with the...
  19. F

    galaxy graphics

    just thought id say that ive had this game for 2 days now and the first thing i noticed when starting the game is that the graphics are absolutely amazing. Considering some of those wii games out there that ive played with absolutely second rate graphics, i would go so far as to say that galaxy...
  20. F

    questions about umbrella chronicles

    aye guys these have prob been asked somewhere so apologies if thats the case but just wanted anyones opinions on what this game is like. Is the gameplay enjoyable and does it fit in well with the zapper? Is this a game that i will wanna keep playing and can also enjoy 2 player with a mate? Just...
Top