Realy importent for homebrew!

whisker

WiiChat Member
Feb 22, 2009
1
0
Zou ik plz een pincode mogen hebben voor internet kanaal? Kep namelijk geen geld om points te kopen en kom net 1 pincode te kort.





Als je mij pincode geeft.



Leer ik hoe je pro **** worden in SSBB!!! ben namelijk 1 van de beste op friendcodes.nl Kep ook elker char in brawl gemaint en ken al hun zwakheden sterkte punten!



Dus geef me plz 1 pincode!!! plzzzz 1tje maar plzzzzzz







van Whisker:

(friendcodes.nl) 1805-5214-2061
 
2 things:

1) Wiichat doesn't support/approve of homebrew and 99% of its members openly oppose it (myself included)

2) if possible speak English. thats the language of about all of wiichat
 
Wiichat is een engelstalige plaats, zal niemand u helpen of zal u begrijpen als u in een taal buiten het Engels spreekt.

En nr, betwijfel ik iedereen u een code voor het Internet kanaal zal geven. zo don' t zelfs te vragen gelieve.
 
Wiichat is een engelstalige plaats, zal niemand u helpen of zal u begrijpen als u in een taal buiten het Engels spreekt.

En nr, betwijfel ik iedereen u een code voor het Internet kanaal zal geven. zo don' t zelfs te vragen gelieve.


*Roughly Translated*
Wiichat rocks.
I like pony's,Do you?
I think they are magnificent creatures.
One time a pony helped me out a big jam & that's why i love them.


I think that's about right :lol:
 
*Roughly Translated*
Wiichat rocks.
I like pony's,Do you?
I think they are magnificent creatures.
One time a pony helped me out a big jam & that's why i love them.


I think that's about right :lol:

Wha? You speak Dutch?! xD
 
2 things:

1) Wiichat doesn't support/approve of homebrew and 99% of its members openly oppose it (myself included)

2) if possible speak English. thats the language of about all of wiichat

Not all people oppose homebrew. The majority of us oppose pirating.
 
Wiichat is een engelstalige plaats, zal niemand u helpen of zal u begrijpen als u in een taal buiten het Engels spreekt.

En nr, betwijfel ik iedereen u een code voor het Internet kanaal zal geven. zo don' t zelfs te vragen gelieve.

I like to Go to the zoo and torment The Monkeys Who usely throw poo at me but its OK i return the favor
 
Back
Top