Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

My Portable Xbox Lol!!!!!

Discussion in 'The Design Lounge' started by CrAzyXBo11, Aug 10, 2007.

  1. CrAzyXBo11

    CrAzyXBo11 AoW Sniper

    Joined:
    Aug 5, 2007
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    Wii Friend Code: 7056-1267-5651-1420
    7056-1267-5651-1420
    This is my version of a Xbox portable....lol.....wat u hink lmao...."dont hate"...i made this out of complete bordum...lol....


    [​IMG]
     
  2. blueclouds5

    blueclouds5 WiiChat Member

    Joined:
    Feb 21, 2007
    Messages:
    71
    Likes Received:
    1
    its really wide. It looks like it could like hurt my hands...
     
  3. cookiemonsta11111

    cookiemonsta11111 Huge Member

    Joined:
    Jan 27, 2007
    Messages:
    366
    Likes Received:
    2
    Location:
    Victoria, Australia
    Wii Friend Code: 2154-9969-3510-2243
    2154-9969-3510-2243
    I like it already, it's better than PlayStation's piece of out-dated crap
     
  4. blueclouds5

    blueclouds5 WiiChat Member

    Joined:
    Feb 21, 2007
    Messages:
    71
    Likes Received:
    1
    Lol so true so true
     
  5. bigwilliiy

    bigwilliiy Iam THE LAW!

    Joined:
    Jun 25, 2007
    Messages:
    669
    Likes Received:
    11
    Location:
    Brisbane.
    Wii Friend Code: 6772-9484-5615-6705
    6772-9484-5615-6705
    wouldnt be bad at all
     
  6. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    It's okay, but it's already been done. I remember seeing it somewhere. (on the internet, not in my shitty Woolworths :))
     
  7. Chase&Fred

    Chase&Fred Parrot Lover

    Joined:
    Jul 30, 2007
    Messages:
    151
    Likes Received:
    0
    Location:
    Caught Somewhere in Time
    Wii Friend Code: 8655-2652-5242-9777
    8655-2652-5242-9777
    At least this has two analog sticks. <_<
     
  8. som1

    som1 som1

    Joined:
    Jan 2, 2007
    Messages:
    376
    Likes Received:
    5
    Wii Friend Code: 0079-8462-7419-1215
    0079-8462-7419-1215
    looks kinda cool, but doesnt look that portable

    a thing like that could hurt you when your walking around :p
     
  9. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Question: Where do you insert the games?
     
  10. King Wiired

    King Wiired HITLER ME JEZ

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    5,502
    Likes Received:
    64
    Location:
    United Kingdom Status : Stunnin'
    Wii Friend Code: 8756-4872-6334-8478
    8756-4872-6334-8478
    Charging that thing would be hell.. batteries die quickly just as a controller.. let alone with a huge ol' screen on it :p
     
  11. CrAzyXBo11

    CrAzyXBo11 AoW Sniper

    Joined:
    Aug 5, 2007
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    Wii Friend Code: 7056-1267-5651-1420
    7056-1267-5651-1420
    lol i made it up jus for laughs hehe.....i might design a really cool one dat looks more realistic....i personally wouldnt buy this if it came out....but if you guys want me to design one...ill make a really cool one....jus give me some time hehehhe
     
  12. Close

    Close 幸せ雑&

    Joined:
    Oct 13, 2006
    Messages:
    1,774
    Likes Received:
    32
    Location:
    Ohio
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0000
    0000-0000-0000-0000
    Looks horrible. :scared:
     
  13. wario2ooo

    wario2ooo vote for me....Wario!

    Joined:
    May 17, 2007
    Messages:
    6,077
    Likes Received:
    57
    Location:
    Calfornia, USA
    Wii Friend Code: 0162-6929-7214-8876
    0162-6929-7214-8876
    :yikes:...its close


    hmm....no screen cover.....it'll break easily
     

Share This Page