Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Spam mail testing.

Discussion in 'The Lounge' started by Steel-Froggy, Apr 29, 2007.

  1. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    The Spam project -- Help is wanted

    Me and a friend are trying to see if we can fill up GMail's 3GB inbox.
    To test this, we made an email of corrosive.spam@gmail.com, and we would like you to send us all the spam you can. Sign us up for all the newsletters you get, and anything else you can find. This would be very helpful, thank-you.

    Note: If this was fake and we just wanted to mail-bomb somebody, then why would the e-mail be corrosive.spam?

    Thank you again. :)
     
    #1 Steel-Froggy, Apr 29, 2007
    Last edited: May 1, 2007
  2. Shiftfallout

    Shiftfallout shiftfallout.com

    Joined:
    Mar 9, 2007
    Messages:
    1,546
    Likes Received:
    33
    Location:
    Hollywood
    interesting, but whats the point?
     
  3. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    Yes, intriguing, but I see no real value in this...can you explain a bit more?
     
  4. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    Just to see if we can fill it up. Google offers a ridiculous amount of storage for your email, so we want to see if we can fill it up.
    It's similar to the 1billion clicks project. (1bclicks.com I think... I'm not sure.) Just for kicks and giggles.
    Besides, we get spam a lot anyways, this way it's an invitation as well. lol
     
  5. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    How much does a normal email fill up? (i'm about to send you one)
     
  6. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    actual emails (on average (that's I've noticed)) are only about 3KB. lol
    Spam mails vary.
     
  7. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    1st contribution. :)
     
  8. gh05t

    gh05t Chicken Wings

    Joined:
    Dec 1, 2006
    Messages:
    449
    Likes Received:
    5
    Location:
    In Florida
    Wii Friend Code: 8827-4732-7476-9087
    8827-4732-7476-9087
  9. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    haha, we did EVERY ONE OF THOSE! :lol:
     
  10. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    Also, do pictures make emails fill up more space?

    *EDIT*

    Heh, just sent you a HUGE one.
     
    #10 ssbb_lover, Apr 29, 2007
    Last edited: Apr 29, 2007
  11. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    Yup, you could send a 3GB attachment, but that would kill all the fun. :( hahahaha
     
  12. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    LMAO, I guess.
     
  13. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    hahaha, ya thanks for that huge message.
    You took up about... IDK like 30KB! :)
    Still at 0%!
     
  14. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    HMFS, this is wrong. >.<
     
  15. ssbb_lover

    ssbb_lover Novocain Stain'd

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    7,743
    Likes Received:
    98
    Location:
    Georgia
    Wii Friend Code: 1234-1234-1234-1234
    1234-1234-1234-1234
    Heh, just sent the biggest one yet.
     
  16. Brawny

    Brawny Anglophobiphile

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    129
    Location:
    Ann Arbor, MI, USA
    Wii Friend Code: 5385-4035-7079-0395
    5385-4035-7079-0395
    I'm scared now. How do you have THAT much free time?
     
  17. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    Yup. lol
    Actually... I was SO bored today that I went to 1bclicks.com and I was clicking it for like, 30mins straight. :lol:
     
  18. Byuakuya

    Byuakuya Bleach & Heroes fan.

    Joined:
    Jan 14, 2007
    Messages:
    6,251
    Likes Received:
    78
    Location:
    Soul Society
    Wow, this is some task you have taken on here. I wish you all the luck with your testing and I will try and contribute in due time.
     
  19. Steel-Froggy

    Steel-Froggy Banned, or am I?

    Joined:
    Dec 28, 2006
    Messages:
    331
    Likes Received:
    1
    Location:
    Your house ^_^
    Wii Friend Code: 4397-9712-6213-1836
    4397-9712-6213-1836
    Thanks! lol

    The funny thing is... here I am TRYING to get spam, and I don't have near as much as I get in my actual e-mail account. :sick:

    EDIT: Hehehe! I'm offline!
    That's weird... lol.

    I am TOO online! lol
     
  20. ericlewis91

    ericlewis91 im McLovin

    Joined:
    Dec 1, 2006
    Messages:
    2,290
    Likes Received:
    29
    Location:
    London,Ontario,Canada
    Wii Friend Code: 6031-8713-1077-8188
    6031-8713-1077-8188
    go to everyfree ipod sight!
     

Share This Page