Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

well im going bye....................

Discussion in 'The Lounge' started by Minto, Aug 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minto

    Minto You're kidding, right?

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    1,232
    Likes Received:
    18
    Location:
    Northern Ireland
    Wii Friend Code: 0505-6993-9515-7982
    0505-6993-9515-7982
    im going on holiday so i'll be back in a week or so well byez i will miss you all:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :eek: :eek: :eek: :cryin: :cryin: :cryin: :cryin:p.s im going to tenerife yay!!!!!!!!!!!!
     
    #1 Minto, Aug 1, 2007
    Last edited: Aug 1, 2007
  2. Syntax

    Syntax That Canucks Fan

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    5,355
    Likes Received:
    73
    Wii Friend Code: 0000-0000-0000-0001
    0000-0000-0000-0001
    Have fun wherever you're going Minto. :)
     
  3. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770

    :cryin:!!!!!!!!! I'll miss yah :(

    Gah, you scared me though! I thought you were gonna go for good. Lol, well.. yeah! Have fun! Take care. Stay safe.. and I'll see you wheneverrrrrr!!!!!

     
  4. wario2ooo

    wario2ooo vote for me....Wario!

    Joined:
    May 17, 2007
    Messages:
    6,077
    Likes Received:
    57
    Location:
    Calfornia, USA
    Wii Friend Code: 0162-6929-7214-8876
    0162-6929-7214-8876
    ..........eh, dont drink and drive :lol:
     
  5. toodles

    but shouldnt you be using the "thats it im off" thread?

    i think we need a "thats it im on vacation!" thread.
     
  6. mushy_peas

    mushy_peas Wanna buy sum pegs, Dave?

    Joined:
    Jul 15, 2007
    Messages:
    182
    Likes Received:
    4
    Location:
    the Moon
    Wii Friend Code: 2266-7584-2659-5107
    2266-7584-2659-5107
    cya l8r sk8r lol. tenerife rules!
     
  7. tijuana1

    tijuana1 Make Love Not War

    Joined:
    Jan 13, 2007
    Messages:
    343
    Likes Received:
    3
    Location:
    California
    Have fun and um don't do drugs
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page