Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Wii Fan Art

Discussion in 'Nintendo Wii Chat' started by Tri, Jan 23, 2007.

  1. Tri

    Tri has the power

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    121
    Likes Received:
    1
    Location:
    Minnesota
    Has anyone made Wii fan art? I've played around in MSPaint for S**** & Giggles... You can see I made my craptastic sig.. and I've also made this:

    [​IMG]
     
  2. +Maniacal=Maniac+

    +Maniacal=Maniac+ Am I Losing Friends?

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    63
    Wii Friend Code: 4516-7863-9846-6018
    4516-7863-9846-6018
    He,he... Craptastic.:lol:

    I Made This For My Forum... Which I Only Have 3 Members...:(

    [​IMG]

    TRULY The Most Craptastic Image Ever Made...

    I Didn't Try To Get It Flashy... Just Something Simple On Microsoft Paint...:smilewinkgrin:


    EDIT: And This Crappy Wiimote!:D
    [​IMG]
     
    #2 +Maniacal=Maniac+, Jan 23, 2007
    Last edited: Jan 23, 2007
  3. cannon

    cannon Nintendo FanBoy

    Joined:
    Dec 4, 2006
    Messages:
    1,047
    Likes Received:
    9
    Location:
    Sydney
    Wii Friend Code: 2011-9992-2025-2233
    2011-9992-2025-2233
    i like your wiimote looks pretty cool both of you's.
     
  4. Byuakuya

    Byuakuya Bleach & Heroes fan.

    Joined:
    Jan 14, 2007
    Messages:
    6,251
    Likes Received:
    78
    Location:
    Soul Society
    yea both designs are pretty cool. how long did it take you guys?
     
  5. luckio

    luckio WiiChat Member

    Joined:
    Dec 19, 2006
    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    Location:
    uk
    Wii Friend Code: 2544-1601-6366-3803
    2544-1601-6366-3803
    nice wii mote mate :thumbsup:
     
  6. Mario Bro

    Mario Bro Banned

    Joined:
    Jan 22, 2007
    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    I don't know why you'd call it crap? It's better anything I can do, yet, I haven't even tried. Be back soon!
     
  7. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    wow.. you guys make great wiimotes. lmao i dont think its crappy -_-
     
  8. +Maniacal=Maniac+

    +Maniacal=Maniac+ Am I Losing Friends?

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    63
    Wii Friend Code: 4516-7863-9846-6018
    4516-7863-9846-6018
    :shocked:
    Really?

    Well, The Reason I Think Its Crappy Is Because The Buttons Are All... Etchy...

    All I Did Was Take A Picture Of A WiimoteAnd Put A Picture Of Pit, Cut Out The Buttons, Erase Everything(Like the almost invisible white in the wiimot) Just Inside The Contours Of It... Pasted The Pit( that sounds funny:lol: ) Erased The Visble Parts On The Outside, And Put The Buttons On... Oh Before You Put The Buttons On, Erase The "Invisible: Whites Around The Buttons...

    There You Go! Your Own Crappy Wiimote Tutorial!:lol:
     
  9. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    haha cool ! that was a pretty fast tutorial you gave us! thanks.. now i gotta try.. o_O.. i want one of the crappy wiimote!
     
  10. +Maniacal=Maniac+

    +Maniacal=Maniac+ Am I Losing Friends?

    Joined:
    Aug 8, 2006
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    63
    Wii Friend Code: 4516-7863-9846-6018
    4516-7863-9846-6018
    Craptastic
    ┬ęTri

    :lol:

    Thanks For The New Word Tri!:lol:
     
  11. Tri

    Tri has the power

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    121
    Likes Received:
    1
    Location:
    Minnesota
    That's MSPaint for you...

    I actually recreated the whole remote from scratch... but your way seems easier.

    I saved the file as a .JPG file to save on space... it looks slightly better as a .BMP file.

    Here is an example:
    BMP_____JPG
    [​IMG][​IMG]
     

Share This Page

Search tags for this page

resident evil 4 wii fan art

,

wii page fan

,

wiifanart

,

wiifanart resident evil

,

wiifanart tutorial