Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

CounterStrike 1.6/Source?

Discussion in 'The Lounge' started by WiiWouldLike2Play, Jan 6, 2008.

  1. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    COUNTERSTRIKE!
    CounterStrike Source? CounterStrike 1.6?
    The last thread I searched, was made on 5-17-07, and I couldn't bump it. :/ So, yeah. Any CounterStrike players? :) Just wondering. xD What's your Steam ID? Maybe all of you guys who have CS, we could ALL play in the same server! That'd be funny. My Steam ID is APPLExCHiCk. I also persuaded some of you guys on here to get CS.. Lol, and they got it. Which was pretty funny. :) Anyway, the games pretty addicting.. Which ones do you guys play? 1.6, or Source? :O

    WiiChatters who play CS

    Myself (STEAM ID) Applexchick
    ARav989 (STEAM ID) ARav278
    [strike]Pikachu256[/strike]
    delta38 (STEAM ID) delta38
    Mitch2025 (STEAM ID) Mitch2025
    Brendo - (STEAM ID) brendo279

    EDIT - (o0o, ARav989 just told me something). Even if you guys don't have CS, and do have Steam.. yeah, that's fine. You can put your Steam ID below ^_^
     
    #1 WiiWouldLike2Play, Jan 6, 2008
    Last edited: Jan 30, 2008
  2. Foxy

    Foxy Super Ninjarator
    Staff Member

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    6,689
    Likes Received:
    105
    Wii Friend Code: 3881-9484-9041-5848
    3881-9484-9041-5848
    I was considering getting this, battlefield 2142 or Orange box. Have yet to purchase any :X
     
  3. ARav989

    ARav989 WiiChat Member

    Joined:
    Dec 13, 2006
    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    10
    Location:
    New Joisey 0_o
    Wii Friend Code: 6597-7058-7157-6973
    6597-7058-7157-6973
    Well...I'd definitely suggest CS1.6

    Orange box is awesome as well..
     
  4. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    I only bought Portal.. I didn't want the whole Orange Box. Lol. Lmao. You suggest it? You haven't played Source yet! :) Source is fun for all mods. Zombie Mod, Surf Mod, Gun Game, RPG Mod. (Yet, many people think that Source are for n00bs). I do agree that Source is pretty easy to pwn others. But, Source does have better graphics than 1.6.. and 1.6 doesn't really have fun maps. But yeah, I do agree that they're both fun.
     
  5. ARav989

    ARav989 WiiChat Member

    Joined:
    Dec 13, 2006
    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    10
    Location:
    New Joisey 0_o
    Wii Friend Code: 6597-7058-7157-6973
    6597-7058-7157-6973
    Source is 20 dollars though.

    The Orange Box consists of: Portal, Team Fortress, Half life 2, Half life 2:episode one

    All of which are extremely good.

    EDIT-As a matter of fact, I'm going to play CS now. Later
     
    #5 ARav989, Jan 6, 2008
    Last edited: Jan 6, 2008
  6. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    Yeah, but it's only better because it's a newer version.
     
  7. bubba-ga-nush

    bubba-ga-nush Im on more than you think

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    616
    Likes Received:
    6
    Location:
    Coolsville with scooby-doo
    Wii Friend Code: 3369-4758-4482-0967
    3369-4758-4482-0967
    I play CS: Source. I alway go on the [BDS] Clan server. I suck against them but it's fun.
     
  8. 261311

    261311 The Man on Ice

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    993
    Likes Received:
    5
    Location:
    Canada
    I have Counterstrike 1.6 (Steam id: 261311) but I can't go online with a ping above 5000.
    Dialup sucks. I really need to convince my aunt to change this crap connection.
     
  9. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    Oh? Steam ID? :)


    Aww.. :/
     
  10. Sovieto

    Sovieto Banned

    Joined:
    Aug 6, 2006
    Messages:
    6,585
    Likes Received:
    91
    i use to play 1.6

    you shouldnt be suggesting cs 1.6 to people, its def. not noob friendly. its near impossible to get good at that game now because everyone will just stomp on you.
     
  11. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770

    We're not suggesting anything.. Well, I'm not. Yes, they do stomp on you. Pretty crazy.. they don't care who you are, they'll talk lots of crap. But yah know, they're 'serious gamers'.
     
  12. Dinner

    Dinner Reading Rainbow

    Joined:
    Dec 4, 2007
    Messages:
    828
    Likes Received:
    24
    Location:
    Scarborough, Ontario
    Wii Friend Code: 2878-9257-8140-1234
    2878-9257-8140-1234
    Mine is Spicychicken(yeah yeah har har made it when I was 13=X). But I dont really go on that much anymore ever since they shut down the random map server.
     
  13. 261311

    261311 The Man on Ice

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    993
    Likes Received:
    5
    Location:
    Canada
    Just go host your own games with bots in 1.6 or play Source until you're an elite, then go into 1.6 (you seem like a noob still, but you survive).
     
  14. The_Mitch

    The_Mitch UNACCEPTABLE

    Joined:
    Jul 13, 2006
    Messages:
    3,144
    Likes Received:
    47
    Location:
    Milford Ohio
    Wii Friend Code: 2025-2025-2025-2025
    2025-2025-2025-2025
    i have CS:S but after discovering the Zombie Survival mod/server on garrys mod i havent looked back at CS:S lol. however if i get an invite to CS:S i might join. my steam name is Mitch2025 (who would have thought lol)
     
  15. M4Nd1ng0

    M4Nd1ng0 WiiChat Member

    Joined:
    Jan 6, 2008
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    what is counter strike is it for the wii i havent heard of it
     
  16. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    No, it's a PC First Person Shooting Game online.

    My gosh, how could I forget?
     
  17. The_Mitch

    The_Mitch UNACCEPTABLE

    Joined:
    Jul 13, 2006
    Messages:
    3,144
    Likes Received:
    47
    Location:
    Milford Ohio
    Wii Friend Code: 2025-2025-2025-2025
    2025-2025-2025-2025
    yea, you have been on my friends list for a while now but we have yet to play together lol
     
  18. WiiWouldLike2Play

    WiiWouldLike2Play CU Guild For Life! :DDD

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Messages:
    2,115
    Likes Received:
    49
    Location:
    Clearwater, Florida
    Wii Friend Code: 2881-3576-4343-5770
    2881-3576-4343-5770
    I know! So weird. You love G-Mod huh? Lol. Yeah.. I haven't seen you on in a while.. Even though it says you have been on for 6 hours.
     
  19. The_Mitch

    The_Mitch UNACCEPTABLE

    Joined:
    Jul 13, 2006
    Messages:
    3,144
    Likes Received:
    47
    Location:
    Milford Ohio
    Wii Friend Code: 2025-2025-2025-2025
    2025-2025-2025-2025
    im constantly on. i usually play at least once a day but some days im just too busy to play
     
  20. 261311

    261311 The Man on Ice

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    993
    Likes Received:
    5
    Location:
    Canada
    Garry's Mod is the ****, I love that to death, I don't even play with people, I just lock a server and make giant forts and such.

    On the rare occasion me and 3 others used to make giant forts, ramps and vehicles together in the same server, once we built a working elevator (doors and functioning lift action) along with some other assorted wonders.
     

Share This Page