Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Ps3, Question about its pricing

Discussion in 'Playstation Consoles' started by NintendoGamer, Oct 27, 2007.

  1. NintendoGamer

    NintendoGamer WiiChat Member

    Joined:
    Nov 25, 2006
    Messages:
    214
    Likes Received:
    1
    Does the cables come with it? cause im not gonna shell over another $80-100 for just the cables, xbox360 would be $200 cheaper that way
     
  2. Celestial

    Celestial WiiChat Member

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    1,396
    Likes Received:
    27
    Location:
    London, England
    Wii Friend Code: 3049-9371-2306-9680
    3049-9371-2306-9680
    Comes with some cables, but you'll need to buy a HD cable if you want to play it on a HDTV.. and they're not $80-100, they're like.. $20.
     
  3. NintendoGamer

    NintendoGamer WiiChat Member

    Joined:
    Nov 25, 2006
    Messages:
    214
    Likes Received:
    1
    oh really, aright cool lol still debating though .. ps3 or 360?!
     
  4. Celestial

    Celestial WiiChat Member

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    1,396
    Likes Received:
    27
    Location:
    London, England
    Wii Friend Code: 3049-9371-2306-9680
    3049-9371-2306-9680
    What games do you like that are coming out only for PS3, and what games do you like that are coming out only for 360, buy the one that will have your favourite games
     
  5. NintendoGamer

    NintendoGamer WiiChat Member

    Joined:
    Nov 25, 2006
    Messages:
    214
    Likes Received:
    1
    Yeah I know, but for me the games are almost equal, and Ive heard way too many instances of 360s breaking down , but the online seems better than the ps3s. Although, I would like to use blu-ray and ps3home.
     
  6. Celestial

    Celestial WiiChat Member

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    1,396
    Likes Received:
    27
    Location:
    London, England
    Wii Friend Code: 3049-9371-2306-9680
    3049-9371-2306-9680
    lol well I still dunno what you should get... you do get some 3 year warranty thing with the 360 now I think... but if you do like watching movies I'd say get the PS3, you could get the 40gb PS3 if you don't want to spend so much money, I think it's $399, meh, I dunno, your choice.
     
  7. Big_League_Slugger

    Big_League_Slugger WiiChat Member

    Joined:
    Aug 16, 2006
    Messages:
    773
    Likes Received:
    2
    Location:
    Binghamton, NY but Florida at heart
    Wii Friend Code: 0638-7157-7489-3737
    0638-7157-7489-3737
    They say that some improvements to PSN are comming soon.

    I love my PS3.
     
  8. Shiftfallout

    Shiftfallout shiftfallout.com

    Joined:
    Mar 9, 2007
    Messages:
    1,546
    Likes Received:
    33
    Location:
    Hollywood
    i found the PSN online service much better than the xbox live. Plus its free.
     
  9. Big_League_Slugger

    Big_League_Slugger WiiChat Member

    Joined:
    Aug 16, 2006
    Messages:
    773
    Likes Received:
    2
    Location:
    Binghamton, NY but Florida at heart
    Wii Friend Code: 0638-7157-7489-3737
    0638-7157-7489-3737
    I'll take free every time
     

Share This Page